Premium

Petrik Sweezie bedenkt campagne Van Gogh Museum

Met de nieuwe campagne opent het Van Gogh Museum de nieuwe presentatie van haar vaste collectie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Deze week lanceerde het Van Gogh Museum zijn nieuwe campagne ter promotie van de geheel vernieuwde inrichting van het museum en de presentatie van de iconische vaste collectie. Zowel de nieuwe inrichting, alsook de campagne dient de persoon achter de kunstenaar bloot te leggen. De bezoeker van het museum ontdekt door brieven, zijn wereldberoemde schilderijen, foto’s en objecten hoe ’s werelds beroemdste kunstenaar zich ontwikkelde, wie zijn voorbeelden waren en wie in zijn voetsporen traden.  

Met print , abri’s, online activatie en radiocommercials promoot het Van Gogh Museum de nieuwe presentatie van de collectie om zo bezoekers uit Nederland en buitenland aan te sporen tot een bezoek. De campagne is gemaakt door het bureau Petrik Sweezie.

Abriposter &;Korenveld&;:

Abriposter &;Van Gogh zijn broer&;:

De radiocommercial is hier te beluisteren:

Credits
Bureau: Petrik Sweezie
Concept: Emiel van Beek, Cees Dingler, Jeroen Vroegen,
Strategie: Emiel van Beek, Cees Dingler, Hans Ultee
Account: Anne van Haeften
Sound: Ramon Tiernagan
Klant: Nienke Witte, Chantal Samson, Milou Halbesma, Janine Fluyt

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie