Marketing Technology

Pop-up netwerkborrel op Mobile World Congress Barcelona

Redactie | 16 januari 2017, 10:39

Nederlandse bezoekers kunnen tijdens het MWC Barcelona weer terecht op een Pop-up netwerkborrel.

Het MWC (27 februari - 2 maart) is met meer dan 100 duizend bezoekers ’s werelds grootste expo voor de mobiele industrie. Van oorsprong richt de organisatie zich op mobile, maar de laatste jaren heeft het MWC haar focus verbreed en richt het zich op alle connected devices. Om dit te benadrukken is het thema van het congres dit jaar ‘The Next Element’. 

De informele borrel vindt plaats op de eerste dag van het congres (maandag 27 februari van 16 tot 18 uur), dit jaar voor het eerst in het nieuwe Holland Paviljoen. Na de pop-up borrel is er het jaarlijkse DMC Holland House netwerkevent van de Dutch Mobile Community. Hier komen zo'n 350 Nederlanders bij elkaar. Voor dit gratis Dutch Mobile Community-event is registratie verplicht.

De Pop-up netwerkborrel is een initiatief van Thomas Engel (The Capitals) en Richard Otto (Mobile Marketing NL/Tens Media). Volg de laatste updates via Twitter @DutchMWC.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Adfo Books Bestsellers

Gerelateerde items Mwc

Meer in channel Marketing Technology
Meer in channel MobileMarketing.nl

Blijf op de hoogte
Adfo Events
Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs