Premium

Pre-rolls om te blijven kijken

The Martin Agency maakt een serie 'unskippable' pre-rolls.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het Amerikaanse reclamebureau lanceert voor verzekeringsmaatschappij een serie &;niet te skippen&; advertenties.

Het moeilijkste aan het maken van een goede pre-roll is om er voor te zorgen dat niemand doorklikt. Het idee van is simpel, doch doeltreffend. De commercials zijn niet te skippen, omdat ze afgelopen zijn voordat je het doorhebt.

In de commercial &;Family&; bijvoorbeeld, zegt de moeder &;Don&;t thank me, thank the savings&; en vervolgens komt het logo van Geico in beeld. De familie blijft in de seconden die daarop volgen perfect stil zitten, terwijl de hond alle borden leeg eet.

Elevator:

High Five:

Family:

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie