Media

Programmatic doet effect advertentieboycot GeenStijl teniet

Rob Beemster, redactie | 25 mei 2017, 8:09

Wat adverteerders terugtrekken, wordt ruimschoots gecompenseerd door internationale campagnes die programmatic worden ingekocht.

‘Van een dip in de bezetting is niets te merken’, verklaart Isua Botman van programmatic trading-expert Targetoo, die op verzoek van Adformatie een analyse heeft gemaakt van de bezettingsgraad bij GeenStijl.  Hij sluit niet uit dat adverteerders naar aanleiding van de oproep tot boycot daadwerkelijk...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items programmatic Geenstijl

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs