Premium

Publicis wint 'minicompetitie' Orgaandonatie

Het bureau versloeg KesselsKramer, JWT en Roorda, het huidige bureau van Orgaandonatie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Na NL Alert is dit de tweede minicometitie die door Publicis gewonnen is binnen de aanbestedingsronde voor Grote Campagnes van de Rijksoverheid.

Aan de pitch deden naast Publicis ook JWT, KesselsKramer en Roorda (het huidige bureau voor Orgaandonatie), de overige bureaus die eind vorig jaar de aanbesteding voor de Grote Campagnes van de Rijksoverheid .

De afgelopen jaren zijn onder het thema Ja/Nee verschillende bewustwordings- en activatiecampagnes gevoerd waarmee het belang van orgaandonatie en registratie op de kaart werd gezet.

Arjan Kapteijns van Publicis: &;Orgaandonatie gaat om het redden van levens en het onderwerp kent vele dilemma’s. In onze strategie hebben we gezocht naar een thema dat recht doet aan de zeer uiteenlopende gevoelens die mensen hebben bij het onderwerp en tegelijkertijd blijft activeren. Dat is door de selectiecommissie erkend en beloond. We kijken uit naar een mooie en intensieve samenwerking.&;

Dit is het meest recente werk dat Roorda voor Orgaandonatie maakte, voor de Donorweek 2014:

Vandaag werd ook dat The Oddshop de minicompetitie &;Autoriteit Consument & Markt&; heeft gewonnen.

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie