Rachel Gómez Y Maseland commercial director digital Hearst

Ze wordt verantwoordelijk voor alle digitale commerciële activiteiten van de uitgever.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Gómez Y Maseland (42) komt ook in het management van Hearst Magazines Netherlands en gaat in haar rol rapporteren aan ceo Luc van Os.

Hiervoor was ze vijf jaar werkzaam bij Sanoma als Director Innovation Sales. Ze vertrok daar . Daarvoor heeft ze voor een aantal tv-zenders gewerkt, was ze managing director van muziekzender The Box en heeft ze muziekvideo on demandplatform Xite opgericht.

Luc van Os: ‘Met deze benoeming willen we naar de markt adresseren dat Digital voor Hearst ook in Nederland key is en een speerpunt in onze toekomstige ontwikkeling. Rachel zal een belangrijke rol gaan vervullen om dit naar zowel onze klanten als de mediabureaus nadrukkelijker te adresseren. Daarnaast brengt ze veel strategische kennis met zich mee. Met deze benoeming willen we ook graag onderstrepen dat we bij Hearst enkel geloof hebben dat eigen in-house sales in nauwe samenwerking met alle andere disciplines een werkbaar model is binnen een modern mediabedrijf. En dit kan ik uit eigen ervaring zo nadrukkelijk stellen.&;

Gómez: ‘Ik heb een absoluut geloof in de mooie merken die Hearst in haar portfolio heeft en buig me graag als intrapreneur over de vele groeikansen. Ik kijk uit naar het verder digitaliseren van het bedrijf en om samen met het salesteam een verdere groei van Hearst te realiseren.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie