Merk & Strategie

Reclamebureau Natwerk zet opnieuw een Lambrusco in de markt

Kari-Anne Fygi, redactie | 8 juni 2015, 16:45

De Italiaanse bruiswijn ‘Broesko’ moet deze zomer zijn comeback maken.

Broesko is een initatief van Natwerk in samenwerking met Harm Sas en Joris Edward Doesburg. Natwerk maakt campagnes voor merken maar zet ook eigen producten in de markt zoals Bello Limoncello en Bacon hagelslag.

Het reclamebureau bracht , maar zijn naar eigen zeggen ‘in de tussentijd bezig geweest met een kwaliteitsslag’.  Uit het maken van die slag is ‘Broesko’ uit voortgekomen.  

Broesko is Brusco op z’n Hollands.

Sticker

Een Lambrusco moet koud worden gedronken. Op de fles is een sticker bevestigd die aangeeft of de fles koud genoeg is om te drinken.

 

 

Over de auteur

Kari-Anne Fygi
Journalist, blogger, eindredacteur van Tijdschrift voor Marketing & Adformatie (Adfo Groep). Lees meer over Kari-Anne Fygi

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Natwerk

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs