Relaxen met geldzaken, volgens de nieuwe Aegon-campagne kan het

TBWA\Neboko tekent voor de realisatie van de campagne.

De verzekeraar wil met de campagne &;Aandacht&; laten zien dat mensen weinig tijd besteden aan hun geldzaken, ook al weten mensen dat ze dat meer zouden moeten doen.

Aegon zegt dit te begrijpen en biedt hulp in de vorm van een gratis &;Aandacht-gesprek&;.

Bijna een jaar geleden maakte TBWA\Neboko bekend . Daaropvolgend lanceerde de verzekeraar ;Aandacht voor je toekomst&;, waarop deze campagne voortborduurt.

De campagne is vanaf vandaag te zien en te horen op de televisie, radio en online.

Kantine:

ME&;ers:

;ers

Markt:

Credits
Bureau: TBWA\NEBOKO
Productiemaatschappij: Pink Rabbit
Regisseur: Allard van der Werff
Adverteerder: Aegon
Verantwoordelijk bij klant: Esther Oostrom, Otto van der Harst, Theo van Uffelen

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie