door Maarten Hafkamp, redactie | 22 januari 2014, 16:49 in Business Media
Vodafone Media-Account Review

Review wereldwijde media-account Vodafone

Vodafone kondigt een review aan van het internationale media-account ter waarde van ruim 730 miljoen euro.

OMD is sinds 2009 wereldwijd (ook in Nederland) het bureau voor Vodafone. De telecomgigant werkt overigens in bepaalde markten ook met kleinere mediabureaus. 

WPP’s ‘Team Red’ is internationaal verantwoordelijk voor Vodafone’s creatieve account. Ook Grey London heeft daarvan een deel in handen. In Nederland nam Vodafone onlangs afscheid van They.

Een Vodafone-woordvoerder zegt dat het vijf jaar geleden is dat er een wereldwijde review is geweest. 'Deze review is noodzakelijk in de snel veranderende media- en digitale markt.' 


 

Reacties op dit artikel (0)

Log in of registreer om reacties te posten

Gerelateerde items Vodafone Media-Account Review

Over de auteur

Maarten Hafkamp

redactie

Handboek Online Marketing
Praktische lessen om een expert te worden
Whitepapers
Populaire blogs