RTL Nederland en Triade Media gaan samenwerken

Door een bundeling van krachten in de verkoop van spotzendtijd en branded content willen ze meer bereik voor adverteerders in specifieke doelgroepen bewerkstelligen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Triade Media blijft wel zelfstandig vanuit Amsterdam opereren. De samenwerking wordt per 1 januari 2016 effectief.

Ton Rozestraten, CCO RTL Nederland: &;Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe mogelijkheden om, niet alleen het bereik en de selectiviteit voor onze adverteerders te vergroten, maar vooral ook een completer en meer gevarieerd aanbod te bieden. Dankzij de samenwerking met Triade Media kunnen we daar nog beter in voorzien en hebben adverteerders meer mogelijkheden om te adverteren in zowel primetime als daytime.&;

Oprichter en managing partner van Triade Media, Giovanni van Lunenburg: &;Het aandeel van themazenders in de mediaplannen van adverteerders heeft afgelopen jaren een enorme vlucht genomen. Dit ging parallel met de groei van ons zenderportfolio. Naar onze verwachting zal dit de komende jaren de trend blijven.&; Medeoprichter en managing partner Marc Nagelkerken: &;Samen met RTL kunnen we deze groei sneller realiseren, niet alleen richting adverteerders maar ook richting bestaande en nieuwe themazenders. Dat we ook nog eens terugkomen bij RTL, het bedrijf waar we het vak hebben geleerd, geeft deze samenwerking nog eens een extra speciaal tintje voor ons.&;

Eerder deze maand dat RTL Nederland de reclameverkoop gaat doen voor de zenders van AE Networks, dat afgelopen jaar klant was bij Triade Media.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie