MobileMarketing.nl

Sanoma lanceert dynamische mobile banners (case)

Richard Otto, blogger | 30 september 2014, 12:30

Location based banners van Nu.nl

Subway heeft samen met Sanoma, GroupM en MediaCom onlangs een mobile advertising opgezet met de doelstelling om meer traffic naar hun restaurants te genereren. De case scoorde internationaal ook hoge ogen en werd genomineerd voor een Mobile Maffia Award, onderdeel van de New York Advertising Week. De &;dynamische mobile banner&; was alleen op NU.nl te zien in een omgeving van 2km rondom de Subway vestiging in Amsterdam. Wanneer de NU.nl lezer op de Subway aanbiedings banner klikte werden zij doorgestuurd naar Google Maps met een route naar de Subway vestiging. De campagne resulteerde in een groei van 72% brand awareness, 19% Store Awarness en 27% extra store traffic. 

Zie ook case video: 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar

Gerelateerde items Sanoma Subway Lbs

Meer in channel MobileMarketing.nl

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs