Adformatie Dag van de Audio 2025
Op 3 oktober 2025 gaan we op zwart! Adformatie en partners organiseren namelijk voor de vijfde keer op rij de Dag van de Audio. Het programma dat draait om alle audiotrends wordt de hele middag uitgezonden vanuit Capital C in Amsterdam. ANP, Airborne Audio, Mediahuis, Audiohuis, Result Recruitment, Grasp & Captivate en zijn dit jaar ook aangesloten als partner.
Luister hieronder live vanaf 12:00u naar Dag van de Audio.
Bekijk de videostream van Dag van de Audio.
Programma
12.00 - 13.30 uur De Lunchshow met Gijs Staverman & Susanne van Nierop
De kracht van Audio in de mix met:
- Karen Duval (Spotify) & Joris van der Pol (OMS) over bereik in audio en waarom het zo belangrijk is zuivere data te presenteren
- Roel Willemse (Talpa Media) & Dave Brosens (Van Melle Perfetti): Klene zet vol in op audio, als een van de weinigen in de snacks & snoep-categorie. Dit levert het op.
- Eva Rozenbeek (Podimo) over hoe je makers meekrijgt in commerciële formats
- Column van Ruud de Langen (Dentsu)
- Spreker en illusionist Niels Houtepen (founder BrandConnection) over hoe samenwerkingen tussen merken en artiesten tot stand komen.
- Humberto Corona (Spotify) over hoe je AI inzet voor personalisatie
13.30 - 15:00 uur Ruud Hendriks & Jasper Mulder in de Middag
Tech, audio & podium voor podcast met:
- Olav Mol (F1 Radio): hoe verdien je geld met een nichezender
- Maarten Duijne & Marvin Vacquier Droop (Adpaq) lanceerden Adpaq waardoor audioreclame eindelijk voor iedereen toegankelijk is, ook voor het MKB
- Marvin Jacobs (Airborne) over hoe je branded podcasts wél tot een succes maakt
- Bart Snijders (Sprint & Sneakers): hoe kan je audio laten vliegen met AI
- Adriaan Hogervorst - de Jong over hoe de inzet van verschillende audioformats camperplatform GoBoony lieten groeien.
- Mandy van de Wal (Mediahuis) over podcast op (internationale) schaal
15.00 - 17.00 uur Jente Kader & Lucas Boon in de spits
Merken, muziek & creatie:
- Ed van Bennekom van The Family over hoe Roxanne Hazes COPD op de kaart zet
- Rafael Nagelkerke (We crave music) over hoe je jong muziektalent in de spotlight zet met een optreden van niemand minder dan Tos.
- Michel Tiggelman, media lead Randstad, over hoe Tempo Team, audio een structurele plek heeft gegeven.
- Sven Vening (Dentsu): the medium is de messages, hoe creatie en media de afgelopen 20 jaar steeds dichter naar elkaar toekropen
- De apotheose: de uitreiking van de Audify Awards met Liedewij Hentenaar.