Sinterklaas en Coolblue maken vervolg op succesvolle mediastunt

Pieter Zwart krijgt advies van de goedheiligman

Na een veelbesproken actie  werkt webwinkel Coolblue opnieuw samen met Sinterklaas. In de nieuwe video loopt de Sint stage en vertelt directeur Pieter Zwart wat er allemaal beter kan in het bedrijf.

&;Het is een geoliede machine, maar er zijn nog wel wat verbeterpuntjes&;, zegt Sinterklaas. Zo zitten er te weinig pepernoten in de dozen en moet er meer gezongen worden aan de lijn van de klantenservice. Hij zet zijn werkmijter op en voert meteen wat veranderingen door.

Succes van vorig jaar

In 2015 bedacht Coolblue ook een stunt rondom de Sint. Begin december &;lekte&; Coolblue-directeur Pieter Zwart in een e-mail: &;Hallo allemaal, ik heb spannend nieuws.&; Online speculeerde men over een overname van 1 miljard.

Op tal van redacties werden redacteuren vrijgemaakt en de Coolblue-cijfers werden er snel bijgehaald. Alleen met de verkeerde valuta, want de overnamesom werd niet in euro&;s berekend, zo bleek. De overnamekandidaat bleek Sinterklaas, en hij wilde graag . De actie werd 66.000 keer bekeken op Youtube.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie