SNS Bank op zoek naar nieuw reclamebureau

De samenwerking met FHV BBDO eindigt in 2017.

De bank - tegenwoordig kortweg SNS - wil met een nieuw creatief bureau verder bouwen aan het merk SNS. 

Patrick Kuijsters, directeur Marketing & Online van SNS: &;In 2014 was het aan SNS om te bewijzen dat ze een eigen plek verdient naast de andere banken in Nederland. Hiervoor gingen we samen met FHV BBDO terug naar de kern van onze identiteit als dienstverlener en kozen we voor een nieuwe koers. Met het communicatieconcept ‘Heel normaal’ als resultaat. De inzet: het terugwinnen van het vertrouwen en een sterk, eigen profiel in de markt. Hier heeft FHV BBDO een belangrijke rol in gespeeld. Mede door deze gedurfde communicatie is SNS weer op de kaart gezet als een aantrekkelijke bank voor de gewone Nederlander.&;

In de reclamecampagne was er een hoofdrol voor Normaal-frontman Bennie Jolink. 

&;Nieuwe, frisse blik&;
Kuijsters: &;We zien na 2,5 jaar succesvolle communicatie dat het tijd is voor een verdere aanscherping van onze ‘Heel Normaal’ koers. We hebben daarbij behoefte aan een nieuwe, frisse blik om ons hierin verder te brengen. We nemen niet direct afscheid van FHV BBDO, maar werken met hen tot begin 2017 door op het SNS-account.&;

Ernst-Jan Smids, CEO van FHV BBDO: &;Natuurlijk betreur ik de beslissing van SNS. We hebben een mooie reis gemaakt die recent nog bekroond werd met een Effie. Ruim een jaar geleden bij mijn kennismaking met Patrick gaf hij al aan niet gelukkig te zijn met de vele veranderingen bij FHV BBDO. Ik ben blij dat we nu een jaar verder zijn. Met SNS hebben we hard gewerkt en successen gerealiseerd. Tegelijkertijd hebben we het bureau weer scherpte kunnen geven. Het gaat weer goed.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie