Specsavers doet poging tot stunt

Negen bikinibabes op gympen en met groene fluitjes in de mond in het centrum van Den Haag: stunt!

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

&;De zomer is aangebroken in Nederland&;, meldde Specsavers gisteren in een persbericht. De brillenketen liet namelijk een groep bikinibabes op hol slaan in het centrum van Den Haag. 

De stunt is geïnspireerd op de commercial van de optiekketen uit 2010 die Specsavers vanaf deze week in de reprise heeft gedaan. Daarin is blijkt het Axe-effect niet op te gaan wanneer je verkeerde bril op hebt.

Specsavers kon voor de stunt niet het budget reserveren om honderden babes over de Lange Voorhout te laten rennen. Het bleef bij negen meiden, ieder op hun eigen gympen, maar wel met dezelfde bikini en gewapend met hetzelfde groene plastic fluitje. Het lulletje met de verkeerde bril was op slippers.

De stunt was bedoeld om de nieuwe collectie zonnebrillen van 2014 onder de aandacht te brengen. Klanten profiteren tot en met 4 mei van een zomerse actie. (&;Bij aankoop van een complete bril vanaf €79 krijg je een gratis merkzonnebril op sterkte.&;) Ingrid Kersting, woordvoerder Specsavers: &;Goede UV-bescherming is essentieel, ook in het vroege voorjaar.&;

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie