Stel je eens voor dat Tele2 een hardloper zou zijn

Tele2 gaat ‘verderder’ en begint vandaag een nieuwe communicatiecampagne gemaakt door KesselsKramer en BBH.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De commercial is vanaf vandaag te zien in bioscopen door heel Nederland, via verschillende social media kanalen en vanaf zondag 2 maart op televisie. De commercial heet ‘The Runner’. De voice-over begint met: ‘Stel je eens voor dat Tele2 een hardloper zou zijn’.

Boodschap: Tele2 staat al sinds haar oprichting bekend om lage tarieven, een belangrijke factor om succesvol te zijn in de telecommarkt. Maar Tele2 gaat verderder om haar klanten precies te geven wat zij nodig hebben, voor minder. En dat laat Tele2 nu aan heel Nederland weten.

Ernst Jan van Rooijen, ceo Tele2 Nederland: “De telecomindustrie zit vol beperkingen voor klanten, bijvoorbeeld met buitenbundelkosten, ingewikkelde contracten en ga zo maar door. Ik besef dat wij het zelf de afgelopen jaren ook niet makkelijker hebben gemaakt. Klanten zien hun provider als een soort noodzakelijk kwaad. Wij zijn ervan overtuigd dat wij dit anders kunnen doen. Met keuzevrijheid, eenvoudige en heldere tarieven en zonder verrassingen.’

Cilesta van Doorn, Directeur Brand & Communication Tele2 Nederland: ‘Prijs is belangrijk, maar service, kwaliteit en flexibiliteit zijn dat nog meer voor hetgeen onze klanten nodig hebben: makkelijk, snel en voordelig communiceren. Als we hen dat bieden, voor minder, kunnen we heel Nederland over de streep trekken. De ambitie en toewijding om dit waar te maken zijn het hart van onze nieuwe campagne.’

Tele2 koos in mei vorig jaar voor KesselsKramer en het Britse BBH voor de merkcommunicatie. Daarmee werd afscheid genomen van .

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie