TCC ontwikkelt Belgische KLM-campagne

KLM wil Belgische reizigers wijzen op het gemak van de vernieuwde AirRail.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met reizen consumenten in 54 minuten van Antwerpen-Centraal naar Schiphol. Vanaf Schiphol ligt ‘de rest van de wereld aan je voeten’, aldus KLM.

koos voor een lokale aanpak en spreekt de Antwerpenaren aan in hun eigen taal, in hun eigen stad.

‘We werken inmiddels 15 jaar voor KLM België en Luxemburg’, stelt Cees Faes, ceo van The Communication Company. ‘Vaak hebben KLM-campagnes een internationale uitstraling, maar het leuke aan deze campagne is juist de lokale focus.’

De campagne is tot begin december 2015 te zien in het centrum van Antwerpen.

Credits
Klant: AirFrance KLM België en Luxemburg
Strategie: Cees Faes
Creatie: Reijer van Kasteren (art) en Josien de Bruin (copy)
Fotografie: Frans Strous
Account: Inge Van Hooydonck
Media: C&C advertising

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie