Creatie & Campagnes

Tegeldepot scoort internethit met knotsgekke sloopkogel-commercial

Sander Beekman, redactie | 30 november 2015, 15:20

De film werd binnen 24 uur ruim 100.000 keer bekeken op Dumpert en YouTube.

Het  Zeewolde besloot zijn communicatiestrategie eens &;radicaal&; over een andere boeg te gooien.

Daarbij trof het met  de perfecte partner, die eerder een internethit scoorde met de over the top-commercial ;Chicks love Diks&; voor autoverhuurbedrijf Diks.

De film zit vol absurde situaties en bevat alles wat een internethit nodig heeft: naakt, brute kracht en de aanstekelijke lach van André Pronk.

&;We hebben weer ons best gedaan om het internet plat te slaan, dit keer letterlijk&; aldus Elian Wils, creative director Big Shots.

De campagne is sinds 26 november online te bekijken.

Credits
Verantwoordelijke bij klant: Florus Immerzeel
Bureau: Big Shots
Creatie: Bram Koopman, Elian Wils, Alwyn Wils
Regie: Bram Koopman
DOP: Robbert Nieuwenhuijs
Sound design: Filip Degernäs
VFX: Stein Roeland
Productie: Joline Delhaas

Over de auteur

Sander Beekman
Stukjestikker en filmmaker voor team Adformatie, met een focus op creatie en (online) campagnes. Lees meer over Sander Beekman

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar

Gerelateerde items Big Shots Tegeldepot

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs