Media

Telegraaf VNDG bereikt bijna 1 miljoen personen in juni

Maarten Hafkamp, redactie | 14 juli 2017, 9:45

Dat blijkt uit de bereikscijfers van GfK DAM.

Het 24/7 online videoplatform Telegraaf VNDG begon in mei.    Volgens GfK DAM was het bereik in juni 2017 941.000 personen (6,6 procent van alle Nederlanders van 13 jaar en ouder). De meeste mensen komen met het merk in contact via de sectie VNDG op Telegraaf.nl. Verder worden via telegraafvandaag.n...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items GfK DAM Telegraaf VNDG

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs