Merk & Strategie

Telfort-directeur draait aan strategische knoppen: 'Nadruk leggen op eenvoud'

Roderick Mirande, redactie | 17 mei 2016, 11:54

Daarnaast richt Telfort zich vanaf nu meer op het gehele huishouden.

Voordeelmerk Telfort (onderdeel van KPN), stelt de positionering van het merk iets bij. Het neemt afscheid van de campagneregel ‘Dezelfde kwaliteit maar dan supervoordelig’ en komt in plaats daarvan met ‘Doe er je voordeel mee’. Telfort zegt met deze aangescherpte positionering naar voren te willen ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Adfo Books Bestsellers

Gerelateerde items Telfort Onno van der Poel Elizabeth Goos

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte
Adfo Events
Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs