Premium

Trek een Speculaaskroket uit de muur bij Febo

De samenwerking tussen Febo en reclamebureau Natwerk start met de lancering van de Speculaaskroket.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Speculaaskroket in S-vorm is een ode aan de oprichter van Febo, die ooit als banketbakker begon. 

Reclamebureau Natwerk ging een paar maanden geleden een samenwerking met Febo aan en wordt de komende jaren verantwoordelijk voor de communicatie-strategie en creatie van Febo. 

&;Het is een droom om voor Febo te werken&;, aldus Reinier Steures, strategy partner van Natwerk. Febo liet het oog vallen op het Amsterdamse bureau omdat het de afgelopen jaren heeft aangetoond effectief en opvallend werk te kunnen maken voor verschillende merken en hun eigen producten.

De speculaaskroket is vanaf vandaag voor 1 euro verkrijgbaar bij alle Febo-filialen in het land.

Credits

Agency: Natwerk
Verantwoordelijk bij klant
Dennis de Borst (algemeen directeur)
Ferry Stevens (kwaliteitsmanager)
Rob Hogervorst (franchise manager)
Rory van Haarlem (marketing manager)
Pim Pelser (brand vitamins)

Production Company: 100% Halal
Director/Photographer: Noël Loozen
Executive Producer: Gijs Determeijer
Executive Producer: Roel Oude Nijhuis
Photography Agent: Anouk Dingelstad
Production Manager: Lisa Snoek
D.O.P. : Tim Kerbosch
Sound: Lennert Hunfeld
1st AD: Bo Polak
Camera Assistant: Jerry de Mars
Styling & Art: Lou-Lou van Staaveren
Visagie: Jamila El Bouch
Production Assistant: Sanne van Brunschot

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie