Media

Uitgever 'Verdwenen Merken' wil boek naar tv brengen

Rob Beemster, redactie | 7 november 2016, 7:20

Momenteel ligt het tv-format bij diverse omroepen.

De promo-video van het tv-programma was afgelopen weekend te zien bij RTL Boulevard. Uitgever Richard Otto bevestigt dat het format voor een tv-programma rond &;spraakmakende merkverhalen&; momenteel bij verschillende omroepen ligt.

Verwenen Merken is een uitgave van mediabedrijf Tens Media. In het boek zijn verhalen geboekstaafd van merken die ooit een landelijke bekendheid hadden en inmiddels zijn verdwenen.

Het tv-format focust zich volgens de uitgever op een positief ‘oh-ja!’ gevoel. &;Dus geen weemoedige hang naar het verleden, maar verrassende onderwerpen en verhalen met een scherp randje.&; Otto signaleert veel interesse in verhalen over merken als Raider, Giroblauw, Vroom & Dreesmann en Hyves. &;We willen het boek daarom nu naar de tv brengen. Hopelijk weten we snel meer.’ 

 

 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (2)

Comment author avatar
Avatar

Peter

(7 november 2016, 8:07)
Frank Masmeijer is nu juist een van die tv-persoonlijkheden die uit het collectieve geheugen zijn gefilterd omdat het positieve 'oh-ja' gevoel ontbreekt!? Sommige scherpe randjes kan je je lelijk mee in de vingers snijden...
Avatar

Michael vO

(7 november 2016, 9:28)
Moet dat tv-programma dan ook over dubieuze verdwenen merken gaan? Doe mij dan maar liever een sympathieker verdwenen verdwenen presentatiemerk als Willem Bol https://nl.wikipedia.org/wiki/Willem_Bol_(presentator)

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs