Premium

UNIT9 winnnaar van meest exclusieve digitale award ooit

Het is pas de tweede keer dat de FWA100 wordt toegekend.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het bureau ontving de honderdste FWA voor een  in opdracht van Twitter (zie foto), uitgebracht voor de jaarlijkse CES show in Las Vegas en gemaakt met het regisseurs collectief Hellohikimori.

De worden sinds vijftien jaar toegekend voor uitzonderlijke prestaties in webdesign. Dagelijks kiest de jury een website, de &;Site Of The Day (SOTD). Uit de dagwinnaars wordt maandelijks een Site Of The Month (SOTM) gekozen. En aan het einde van het jaar dingen deze twaalf winnaar mee naar de prestigieuze Site Of The Year (SOTY) award.

Voor Unit9 was het de honderdste keer dat een productie in de prijzen viel. Daarmee krijgt het als tweede lid toegang tot de FWA 100 Club. Eerder viel deze eer te beurt aan B-Reel dat sinds 2012 het enige lid was.

Tot de Unit9 projecten die door de jaren heen zijn bekroond, behoren Arcade Fire&;s interactieve videoclip &;&;, de Disney site &;&;, Adobe&;s , de en - last but not least - het zombie live action spel , waarmee het bureau vorig jaar de FWA People&;s Choice Award won.

Zie van alle honderd winnende producties.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie