Overslaan en naar de inhoud gaan

'Verdere uitbreiding Dentsu Aegis Network in Nederland'

Na de overname van Achtung! breidt DAN dit jaar verder uit.
Miniatuurvoorbeeld

Julius Minnaar legt in een interview met Adformatie uit dat Dentsu Aegis Network de investeringen verder zal opvoeren. ‘We zijn continu bezig ons netwerk verder te versterken en dat proces zullen we versnellen met nieuwe acquisities. Vorig jaar hebben we onze datapropositie DAN DNA gelanceerd. We willen sterker worden op het gebied van experiential marketing, waarbij merken consumenten een beleving willen meegeven.’ 

In dat kader kocht Dentsu Aegis MKTG, een Amerikaans bedrijf. Dat wordt net als mcgarrybowen wereldwijd geëxpandeerd, ook dit jaar in Nederland. Minnaar: ‘Verder willen we sterker worden in content. We zijn bezig onze entertainment contentbusiness – nu nog onder de naam Content Partnerships - te versterken en dat zullen we doen onder het label The Storylab.’

Achtung!
Begin februari nam DAN dat hier toegevoegd wordt aan het mcgarrybowen netwerk en verder gaat onder de naam Achtung!/mcgarrybowen. &;Achtung! blijft onder de eigen naam werken en wordt niet geïntegreerd met een bestaand merk zoals dat eerder wel is gebeurd hier. De afgelopen jaren hebben we die ontwikkeling wel gezien: mediabureau Kobalt hebben we geïntegreerd in Carat, Netsociety in iProspect en Social Embassy in Isobar.’

Volgens Minnaar was Achtung! de ‘missing link’. ‘Het is een sterk creatief bureau en dat is een enorme toevoeging van ‘creative capabilities’ aan onze groep.’

Meer over Dentsu Aegis Network in Adformatie

Foto: Julius Minnaar (midden) met Achtung!&;s Mervyn ten Dam (links) en Dick Buschman.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in