Merk & Strategie

VodafoneZiggo presenteert nieuw logo en bedrijf

Redactie | 10 januari 2017, 10:34

Logo wordt combinatie van de twee merknamen.

De twee merknamen Ziggo en Vodafone blijven in het nieuwe bedrijf ook afzonderlijk behouden. Gezamenlijke proposities en marktbenadering van de nieuwe joint-venture waren nog niet bekend.

Lees hier een rondvraag over de nieuwe naam. 'Keuze voor merknaam VodafoneZiggo is gemiste kans'

 

Het bestuur is in handen van CEO Jeroen Hoencamp en CFO Ritchy Drost. Marketingtaken zijn in handen van Robin Kroes (Strategy), Marcel de Groot (consumentenmarkt), en John van Vianen (zakelijke klanten). Ruben Uppelschoten  wordt verantwoordelijke voor customer operations.

Het nieuwe logo werd gisteren onthuld. In het nieuwe beeldmerk worden de twee bestaande namen gecombineerd. 

Volgens een woordvoerder van VodafoneZiggo is er nog geen formeel besluit genomen over het al dan niet voeren van één merk. 'Alle opties zijn daarin nog open', zegt zij, 'in deze fase treden we nog met beide merken naar buiten toe, ook om de klant niet in verwarring te brengen.'

Hoencamp legt de nieuwe organisatie uit op YouTube:

CEO video over VodafoneZiggo, lange versie

Over de auteur

Reacties op dit artikel (1)

Avatar

Piet

(11 januari 2017, 10:50)

Nog een rede waarom ik niet een grote fan ben van vodafone...Ziggo!

Adfo Books Bestsellers

Gerelateerde items Vodafone Ziggo Merk

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte
Adfo Events
Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs