Volkswagen heeft een nieuwe kleur: schaamrood

En daar is het automerk allerminst trots op, zo laat het vanochtend weten in een paginagrote advertentie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

VW maakt vandaag een soort van excuses voor ;dieselgate&;. 

Schaamrood staat er boven en als onderkop: Allesbehalve trots op onze nieuwste kleur.

De tekst luidt: 
&;Het zal u niet ontgaan zijn. Bij Volkswagen hebben we een flinke fout gemaakt: we hebben uw vertrouwen geschonden. Iets waar we ons diep voor schamen. Daar koopt u niet veel voor, dat beseffen we. Onze woorden zullen dan ook niet zonder daden zijn. We beloven dat we dit probleem oplossen voor elke klant die erdoor geraakt wordt. En gaan er alles aan doen om uw vertrouwen terug te winnen. U heeft ongetwijfeld vragen. Die beantwoorden we graag op info.volkswagen.com/nl&;

De advertentie is gemaakt door DDB & Tribal Amsterdam. 

Sjoemelaffaire
Volkswagen ligt al weken zwaar onder voer door de sjoemelaffaire met dieselauto&;s van Audi, Skoda, Seat en Volkswagen zelf. Wereldwijd roept het concern 11 miljoen auto&;s terug om software te updaten. Met die software konden emissietests gemanipuleerd worden, waardoor de auto&;s een stuk zuiniger leken dan dat ze echt waren. 


 

Intussen breekt de marcomindustrie zich het hoofd


Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie