Wervingscommercial Defensie: 'Onze vrijheid begint bij die van een ander'

Via een domino-effect toont de film hoe onze vrijheid in Nederland verbonden is met (in)stabiliteit elders in de wereld.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De commercial maakt deel uit van de Defensie-campagne &;Je moet het maar kunnen&; van arbeidsmarktcommunicatiebureau Steam.

Omdat Defensie - dat jaarlijks zo&;n 4500 militairen werft voor de Marine, de Landmacht, de Luchtmacht en de Marechaussee - zich niet alleen op jongeren maar ook op hun influentials richt, wordt de wervingsfilm op tv, bioscoop en online vertoond voor een breed Nederlands publiek.

Credits

Opdrachtgever: Ministerie van Defensie

Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Robbie Bax, Kris Manders en Paul Klaessen

Bureau: Steam

Creatie: Maarten Kuipers, John Horjus, Cyril Chermin 

Account: Marco van Rookhuijzen, Mariska van den Belt

Productie: Caviar

Director: Bram van Alphen

DoP: Bjorn Charpentier

Editor: Govert Janse

Post Production: The Ambassadors

Muziek: LittleWonder

Geluid: Recsound

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie