Premium

XXS lanceert eerste campagne voor Hema

De retailer gaat op zoek naar de leukste 'sintersongwriters' van het land

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Sinterklaas-campagne is het eerste werk dat  lanceert voor Hema .

Met de campagne wil Hema de focus van het Sinterklaas-feest weer leggen bij kinderen. Toch kan iedereen meedoen aan de zoektocht naar de leukste sintersongwriters, als je maar een nieuw Sinterklaas-lied maakt.

Op 19 november worden de tien leukste inzendingen bekend gemaakt. De winnaars krijgen de kans om hun lied op te nemen in een professionele geluidsstudio, waarna het album zal worden uitgebracht op Spotify. Inzenden kan echter tot pakjesavond, aangezien Hema iedere week nog een weekprijs uitreikt.

&;Met dit concept zetten we het Sinterklaas-feest weer centraal op een manier die bij Hema past&;, stellen Hans van Noord en Remy Kurpershoek, executive creative directors van XXS Amsterdam. &;De campagne is geheel in-house gecreeërd en geproduceerd: van conceptontwikkeling tot en met de opnames van het album voor op Spotify.&;

De campagne werd deze week gelanceerd met een serie televisiecommercials:

Geïnteresseerden kunnen vanaf 10 november liedjes uploaden of inzendingen bekijken op de .

Credits
Concept: Barend Stegeman en Wessel Beumer (XXS Amsterdam)
Copy: Jan de Roos en Saskia Meijer (XXS Amsterdam)
Muziek: Rene Verhagen en Peter Horwitz (XXS Amsterdam)
Creatieve Directie: Hans van Nood en Remy Kurpershoek (XXS Amsterdam)

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie