Overslaan en naar de inhoud gaan

Ziggo kiest voor JWT Amsterdam

Na de overname door Liberty Global van Ziggo, komt het merk UPC te vervallen. Ziggo gaat verder met het reclamebureau van UPC: JWT…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door de overname van Ziggo door Liberty Global (bekrachtigd in november van dit jaar) komt het provider-merk UPC te vervallen. Het merk dat overblijft - Ziggo dus - zal bediend gaan worden door het reclamebureau dat tot nu toe UPC bediende: JWT Amsterdam. Het bureau van Ziggo, DDB & Tribal Amsterdam, verliest het account. Dat melden goed ingevoerde bronnen.

Eerder werd al bekend dat OMD het nieuwe is geworden van UPC (Liberty Global). Carat verloor daarmee UPC. Ziggo werd tot nu toe behandeld door Zenithoptimedia, maar dat raakt de business kwijt aan OMD vanwege de overname.

Nico Rijkhoff, director brand & communications bij Ziggo, zegt in een reactie aan Adformatie dat de kogel niet door de kerk is. &;Wij zijn nog in gesprek met de verschillende partijen.&;
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in