Creatie & Campagnes

Big Shots en VEA maken documentaire over de reclamewereld

Claartje Vogel, redactie | 26 mei 2017, 10:00

Een kijkje in de Nederlandse reclamewereld met creativiteit als rode draad. Dat is ‘De kunst van het verleiden’, een documentaire bedoeld voor de bioscoop.

Foto: Hans en Edith Ferrée De grootste verrassing voor regisseur Danny van den Bersselaar was dat hij Hans Ferrée (87) nog kon spreken. Ferrée was in de jaren vijftig een van de eerste reclamemakers in Nederland die pleitte voor meer creativiteit in reclame. Daarom begint de documentaire ‘De Kunst v...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Vea Big Shots Documentaire

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers