Creatie & Campagnes

Digital Design Case: 'HP bend the rules'

Redactie | 29 juni 2015, 8:38

Voor HP creërde 180 Amsterdam een interactieve video vol animaties en typografie.

‘Bend The Rules’ is een uiting van HP, met in de hoofdrol de Britse singer-songwriter en gitariste Ellie Goulding. Op is een interactieve video te zien, waarbij Goulding - door gebruik te maken van de toetsten ‘h’ en ‘p’ -  animaties en typografie over de videobeelden laat verschijnen. 

180 Amsterdam is verantwoordelijk voor het creatieve concept. Daarbij werkte hyet bureau nauw samen met Acne (design en de bouw van de microsite) en Naive (de animatie binnen de interactieve video). Er werd een selectie van kunstenaars uit de hele wereld bij betrokken: grafisch ontwerper Mike Kus, illustratoren Katie Rodgers, Amaia Arrazola en Gabriel Moreno, typograaf Tyrsa en fotograaf Jordan Herschel.

Credits
Klant: HP
Bureau: 180 Amsterdam
Productie: ACNE

Elke editie van het magazine Adformatie bevat een pagina met het beste uit de wereld van digital design, geselecteerd door het -initiatief. In het blad wordt verwezen naar deze post in het bijbehorende , waar we extra’s en aanvullende info over de case plaatsen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tip: to Dutch Digital Design! 

Check ook de andere digital design cases van Adformatie:
- Case
- Case
- Case
- Case
- Case
- Case
- Case

Meer over Dutch Digital Design in .

 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Dutch Digital Design 180 Amsterdam