De supermarkt lanceert volgende week een online webshop met ‘de mooiste deals van het seizoen’.
Mensch aan de slag voor het Nationaal Programma Palliatieve Zorg II
Vertrek Boukje Taphoorn hangt samen met vereenvoudiging topstructuur.
Ook Bar-le-Duc, Heinz en NS lanceren opvallend creatief werk.
'Beschamend dat zoveel bestuurders wegkijken voor het effect van hun handelen', zegt Hofkes.
Zoektocht naar partij die de licentie overneemt.
Dankzij een waardestijging van maar liefst 40 procent, naar 16 miljard dollar, is Booking.com het meeste waardevolle Nederlandse merk.
Sander Pluijm begint per 1 juni als director content strategy bij AM Beyond, het contentlabel van Abovo Maxlead. Hij werkte 9 jaar bij UM.
Centraal in de opleiding staan het toepassen van AI binnen organisaties en het versterken van organisaties met AI.
Taphoorn zwaaide de marketing-scepter meer dan 6 jaar bij de webwinkel.
Ook Febo, Staatsloterij, Gig Hard Seltzer en Statiegeld Nederland spelen zich in de kijker met royale inhakers.
Het event ‘No washing, no hushing’ moest bedrijven aanmoedigen om hun rol in positieve verandering te omarmen.
Purpose werd een hype in het marketingvak. Maar grote beloften bleken niet altijd samen te vallen met de interne realiteit van een bedrijf.
Een test startte twee weken geleden. Microsoft zei feedback mee te nemen in de definitieve beslissing. Maar die blijkt al genomen.
In de tweede helft van dit jaar afscheid nemen van third-party cookies zit er toch niet in, meldt Google.
De tweede editie van het 'creativiteitsfestival' vindt plaats op 5 juli bij Lief Amsterdam.
Airborne kiest audioproducties die in opdracht zijn gemaakt -van adverteerders of instanties- en die de moeite van het luisteren waard zijn.
Uitspraak kan consequenties hebben voor de FM-verdeling.
FAMILIEZAKEN Henriëtte is schoonmoeder én collega van Sanne. 'Onze band was al hecht en sinds we samenwerken is die nog sterker geworden.'
Is Groene Groei het eindspel? Wat leren we hierover van de natuur? En hoe kan betekenisvolle marketing bijdragen aan verantwoorde groei?