Op 27 september start de Week tegen Eenzaamheid, dus lanceert de Rijksoverheid een nieuwe campagne.
FAMILIEZAKEN - Vier reclamemakers in één familie. Hoe is dat zo gekomen?
Interne betrokkenheid vormt de basis voor een consistent merkimago, waar medewerkers trots zijn op hun organisatie en het merk versterken.
Google spreekt van een prijsverhoging tot vijf procent, adverteerders claimen tientallen tot honderd procent meer te betalen.
Audiohuis (Mediahuis) gaat op zoek naar een nieuwe zendermanager. Stenders blijft wel actief voor de zender als radiomaker.
Het bedrijf geeft geen reden voor de beslissing.
Ontdek alles over succesvolle B2B Account-Based Marketing (ABM) tijdens de gratis online clinic bij Beeckestijn Business School.
Happinez, Psychologie Magazine en Yoga by Happinez gaan mee, opinietitel Vrij Nederland niet.
Volgens de oprichters is er in Zuid-Afrika 'een overvloed aan digital marketingtalent' - en dat kunnen we hier goed gebruiken.
De NPO moet in de toekomst bestaan uit maximaal zes omroepverenigingen, staat in een rapport van het Adviescollege Publieke Omroep.
Aigency is gevestigd in Amsterdam en is opgericht door twee ervaren creatieven.
Het energienetwerkbedrijf zoekt duizenden nieuwe medewerkers. Zonder nieuw personeel is de energietransitie onmogelijk, zo prikkelt het.
TALENT SPOTTING | B2B-marketing van zijn stoffige imago afhelpen, is een van de missies van de 30-jarige Van den Ingh.
Automatische ondertiteling is één van de functies waar aan gewerkt wordt.
De campagne, door het Rotterdamse bureau Rauwcc, is het resultaat van een samenwerkingsverband tussen diverse partijen uit het kappersvak.
In dit tweede interview door de VIA taskforce Consumer Insights deelt Dick van der Lecq, zijn visie over het Maturity Model.
CAMPAGNEPRAAT | Ons panel is enthousiast, maar vraagt zich ook af: waarom wéér de keuze voor die Amsterdamse bubbel?
Bereid je tijdens DEPT® Commerce Week voor op de toekomst van commerce, met leiders uit de industrie vanuit vijf grote steden wereldwijd.
De opbrengst van de campagne, ontwikkeld door MediaMonks, gaat naar borstkankeronderzoek.
Bureau moet zichtbaarheid rond dit thema gaan vergroten.