De 31-jarige begon in 2015 bij het
Roorda ontwikkelde de campagne.
CAMPAGNEPRAAT | Johma communiceert authenticiteit en ambachtelijkheid en zit hiermee volgens ons kritisch duo precies op het juiste spoor.
Ontdek de halfjaarlijkse Instagram Top 100 van Somention!
Antoine Houtsma en Peter Van Wijnaerde treden toe tot het managementteam van Springbok, dat een nieuw Amsterdams kantoor betrekt.
Adformatie staat op 4 oktober wederom compleet in het teken van audio, podcast en muziek tijdens de Dag van de Audio.
De vernieuwingen moeten Zalando helpen om een 'ecosysteem voor fashion en lifestyle e-commerce' te worden.
De bank wilde een geïntegreerde strategie en één preferred partner en breidt samenwerking met het GroupM-bureau uit.
Ze werkte eerder onder meer voor Tommy Hilfiger en Wieden & Kennedy.
Ze is de derde in rij, na Noelle Aarts en Christian Burgers. Willemsen vertrekt als directeur bij het Swocc.
Menno van der Steen van SilverLabs analyseert wat een advertentiemodel op Netflix kan opleveren. Waarom is dit er nog niet in Nederland?
Met de slogan 'Own Your Future' wil Star/p zich positioneren als game changer in de sportwereld.
Keynote-sprekers van het CommunicatieCongres 2024 over de belangrijke ontwikkelingen in het vak.
EssenceMediacom verliest het account.
‘Experience’ is voor de helft van Gen Z en Millennials belangrijkste reden voor winkelbezoek, ook nabijheid en variatie zijn belangrijk.
Een (digitaal) station voor mensen die graag muziek luisteren tijdens het werk.
Marike Stellinga en Maarten Schinkel over de invloed van economie op de samenleving.
Overlopers, opklimmers, afzwaaiers en binnenkomers. Het carrièrenieuws van bureaus, media, marketing communicatie en tech.
Mediabestedingen van Amazon waren naar verluidt ongeveer 4,8 miljard dollar in 2023.