Eyeforce: 'Een op maat gemaakte lichtinstallatie moet de video mysterieus dynamisch maken, voorbij het denkbare.'
Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
De 'Korte Cursus Manipulatie', moet mensen meenemen in hoe platforms de touwtjes stevig in handen houden.
Ontdek welke marketing trends die door het "nieuwe normaal" worden veroorzaakt, blijvend zijn en welke tijdelijk.
Volgens BuyBay moeten we af van het idee dat we oneindig veel producten kunnen bestellen om deze vervolgens weer terug te sturen.
Sinds een aantal weken is het social platform Clubhouse naar Nederland overgewaaid. Tobias Vermeiren (UM) beschrijft kansen en valkuilen.
De nieuwe head of marketing van het full service reclamebureau was hiervoor 3 jaar lang freelancer en werkte daarvoor bij Wink.
In Pepsi's nieuwe commercial is naast Messi en Pogba ook Shanice van de Sanden te zien.
Meer innovatie, betere klantrelaties en sterkere teams: de voordelen van het bouwen van diverse en inclusieve teams zijn overduidelijk.
Luistercijfers december en januari: NPO Radio 2 is marktleider in maar liefst 13 doelgroepen.
Doel is de communicatie met klanten en prospects persoonlijker en relevanter te maken.
Stenders krijgt 'de sleutels in handen om van Veronica een muzikale vrijplaats te maken'. Maar krijgt hij die (muzikale) vrijheid ook echt?
Dentsu: Traditionele Afrikaanse beeldtaal ‘Muundo’ moet helpen jongere generaties op te roepen om een toekomst zonder malaria te eisen.
Rabo-directeur Barbara Baarsma heeft zich inmiddels teruggetrokken uit Herstel-nl, maar een tweet van Rabobank was ‘een tik op de vingers’.
De dj komt over van NPO Radio 2.
'Onze omgang met spullen is beschamend, gedrag verandert niet. De ontwerpgemeenschap moet verantwoording nemen', vindt Richard van der Laken
'Jonge burgers krijgen kans hun politieke voorkeur te ontdekken, tegelijkertijd willen we ze bewust maken van het belang van verkiezingen.'
Het ideale medicijn tegen video call chagrijn en een cadeau voor heel werkend Nederland.
Klimaatverandering: toonaangevende merken kunnen niet doodleuk doorgaan met het vermarkten van producten met louter dierlijke eiwitten.
Naar verwachting zal de volledige uitrol plaatsvinden in iOS14.4, die in april dit jaar wordt verwacht