Roy Johannink en Koen van Tankeren belichten op verzoek van Adformatie 4 opmerkelijke inzichten.
CAMPAGNEPRAAT | Ons duo van dienst is maar wat blij dat de reclameklassieker enigszins overeind blijft, maar heeft ook de nodige vragen.
Wachten op een nieuwe regering is geen optie voor de RVD.
Enkele keren zou een vertegenwoordiger van een tabaksbedrijf meepraten op een event. Dat zou onverstandig en mogelijk schadelijk zijn.
'Het werk dat de overgenomen bureaus maken, laat vaak te wensen over', stelt Reinier Steures.
Bureau gaat voor sportmerk aan de slag voor 17 verschillende landen binnen Europa.
In deze rubriek gaat Amp.Amsterdam in gesprek met jong talent uit de creatieve industrie over muziek & merken.
TBWA\Neboko is als bureau het meest genomineerd. Aan adverteerderszijde zijn dat Albert Heijn, Praxis, Kruidvat en Hema.
Een pitch ging hieraan vooraf. De verzekeraar heeft in totaal met vijf bureaus gesproken.
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal SXSW-kenner Arne Koefoed (New Dutch Wave).
Ook Vinted, Hema en Rabobank lanceerden deze week opvallend creatief werk.
De genomineerden op een rijtje, inclusief duiding van twee juryleden.
Ontdek essentiële kennis voor professionals in marketing en customer experience. Verrijk je vaardigheden tijdens de skills sessie!
Pr-bureau stuurt persbericht over werk voor fietsenmerk rond. De kop zal ongetwijfeld gecheckt zijn, maar toch....
Ze hadden sinds 2019 de leiding over het mediabureau.
Met behulp van AI wordt de fantasie van kinderen de vrije loop gelaten, met als resultaat producten als 'cronaantje' en 'paashamster'.
Online wordt gespeculeerd over een nieuwe TikTok foto-app. Zal dit meer Instagram-gebruikers weglokken?
Zowel het merk als het bureau winnen de populaire publieksprijs voor het eerst. In totaal hebben 68.000 Nederlanders gestemd.
Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
De strategie staat in het teken van innovatie en het opbouwen van echte verbindingen met de Gen Z- en Millennial-doelgroepen.