Bureaus & Accounts

Gert Jan Timmer leidt het 'nieuwe' Leo Burnett in Nederland

Maarten Hafkamp, redactie | 2 december 2016, 6:50

[INTERVIEW] Leo Burnett krijgt onder Publicis One weer een prominentere rol in Nederland en er verdwijnen bureaulabels. Dirk van den Bosch en Gert Jan Timmer leggen uit waarom.

Publicis Groupe kondigde in december aan dat het internationaal met Publicis One te willen beginnen. Die stap maakt onderdeel uit van een grotere koerswijziging waarbij de holding zijn disciplines onderverdeeld in vier ‘hubs’. In Nederland betekent het dat de bureaus die onder Publicis vallen echt a...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Gert Jan Timmer Leo Burnett Publicis One

Meer in channel Bureaus & Accounts

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs