Premium

JWT Amsterdam wint pitch Nederlandse Spa account

JWT Amsterdam is door het pitchteam van Spadel Nederland unaniem als winnaar aangewezen van de pitch om het merk Spa in Nederland.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Brand & Business Architects leidde de pitch van Spadel Nederland, waaraan naast JWT Amsterdam ook SSSS&Orchestra en Kingsday meededen.

Tegelijk werd de afgelopen maanden in België gepitcht op het Belgische account. Deze competitie werd begeleid door het Belgische PitchPoint en daar werd gekozen voor het bureau Darwin.

JWT en Darwin zullen samen werken aan de merkcommunicatie voor het merk Spa.

Sophie Bryskere, Spadel:  ‘Na een spannende procedure kijken wij uit naar de samenwerking met beide bureaus. Er ligt een mooie uitdaging voor alle partijen.’

Edwin van Dijk: ‘Naast de kwaliteit van strategie en concept hebben we gekeken naar de markt overstijgende teamsamenstelling  met de bureaus. Met Darwin en JWT als tandem hebben we de juiste spirit en fit te pakken.’

In juni startte Spa de actie samen met Instagramfotograaf Eelco Roos. 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie