Manager Marketing Partnerships Bart Mouter verlaat TMG

Hij vertrekt vanwege een verschil in visie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Bart Mouter heeft een lange staat van dienst bij Telegraaf Media Groep, waar hij vanaf 2000 werkt. Hij was lange tijd Manager Marketing & Channel development Sp!ts bij Basismedia. Sinds 2011 is hij als Manager Marketing Partnerships verantwoordelijk voor crossmediale samenwerkingen van TMG met partners uit de entertainment en sportmarkt. 

Mouter vertrekt nadat in gesprekken met directeur Landelijke Media Harry de Wit bleek dat ‘de visies op de rol van Marketing Partnerships niet op elkaar aansloten’, zo meldt woordvoerster Jacqueline Hekkers. Harry en Bart hebben constructieve gesprekken gevoerd maar gezamenlijk hebben ze geconstateerd dat hun visies niet overeenkomen en is afgesproken dat Bart de organisatie gaat verlaten. We betreuren het vertrek van Bart en zijn hem erkentelijk voor het ondernemerschap en de creativiteit die hij in zijn functies heeft getoond.’

. Ceo Geert-Jan van der Snoek zei in een toelichting dat ‘bij vrijwel alle bedrijfsonderdelen de directieteams zijn gewisseld’. Mouters vertrek staat hier los van, zegt Hekkers. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie