Telforts ex-miljonair Hans gaat vloggen

Bureau N=5 wil bewijzen dat vloggen niet alleen voor jongeren is

De hoofdrolspeler uit de tv-reclames van Telfort heeft zijn eigen vlog op YouTube. Hans de ex-miljonair publiceert vanaf vandaag iedere twee weken een nieuwe, ludieke video waarin hij laat zien hoe je met een beetje creativiteit meer kunt genieten met minder geld.

Thuisbioscoop

In de eerste vlog laat Hans zien hoe hij een ‘doe-het-zelf’-thuisbioscoop maakt. Daarmee kan hij genieten van films zoals hij dat gewend was, uit de tijd dat hij in zijn villa nog een eigen bioscoopkamer had.

- Van duizend inch thuisbioscoop, naar met z’n allen op een mierenhoop

De vlogs sluiten aan bij de tv-reclames van Telfort, waarin Hans (Patrick Stoof) sinds 2011 de hoofdrol speelt.  N=5 ondersteunt de video’s met social media en het blog van Telfort.

Credits:

Creatieve directie: Lukas van de Ven

Creatie: Rogier Verbeek, Matthijs Schoo

Strategie: Mijntje Cuijpers, Bastiaan Weers

Account: Anouk Zink, Leonie van der Mark, Yoeri Kastelein

RTV: Monique Neuteboom

Interactive Producer: Barbara Leusink

Traffic: Casper Reus

Productiemaatschappij: Holy Fools

Regisseurs: Mattias Schut, Albert Jan van Rees                                                      

Postproduction: The Ambassadors

Geluid: The Ambassadors

Fotograaf: Roel Nederveen             

Online productie: Q-ban  

Media: Mindshare / The Online Company       

Verantwoordelijk bij klant: Elizabeth Goos-Rozendaal, Vera Naber, Samantha Nagtegaal, Fieke Werkman

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie