VI gaat samenwerken met de Eredivisie

Als official supplier mag Voetbal International onder meer wedstrijdfragmenten van de eredivisie op haar platforms brengen.

Als mediapartner van Eredivisie Media & Marketing (EMM) en &;official supplier&; van de Eredivisie krijgt VI toegang tot exclusieve FOX Sports-content en exposuremogelijkheden op alle eredivisiekanalen, op radio en tv, online en in de stadions.

Alex Tielbeke, commercieel directeur EMM: &;Voetbal International en de Eredivisie zijn inhoudelijk onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het is onze sterke overtuiging dat het bundelen van onze krachten beide merken ook zakelijk verder zal helpen.&;

Robert van den Ham, uitgever van Voetbal International: &;Van de plannen onze zichtbaarheid in het voetballandschap te versterken is een samenwerking met de Eredivisie en FOX Sports een logisch gevolg.&

Voor Voetbal International betekent de samenwerking onder meer een uitbreiding van het online video-aanbod op de digitale platformen (website, app, social) met wedstrijdfragmenten, zegt Van den Ham. &;Dat betreft beelden van de eredivisie, maar ook Jupiler League, Premier League, Bundesliga en de Italiaanse bekercompetitie, idem voor archiefbeelden. Dat geldt ook voor VI-programma&;s op KPN Presenteert, te bekijken in de ondemandvideotheek van iTV en via Play van KPN.&;

Vorig jaar kondigde VI een samenwerking aan . Ook kwam het voetbalplatform met initiatieven als VI Kids, Maximum Speed en blies het Sport International nieuw leven in.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie