Adfo Cannes

Hoe presenteert Nederland zich in Cannes?

Claartje Vogel, redactie | 16 juni 2017, 17:27

Sinds drie jaar verenigen tientallen partijen zich in Cannes onder de noemer ‘Embassy of Dutch Creativity’. Belangrijkste doel: Nederlandse creatieven internationaal onder de aandacht brengen. Wat levert dat op?

Landgenoten die evenementen bezoeken in het buitenland, zoeken elkaar graag op. Denk aan het Holland Heineken Huis tijdens de Olympische Spelen, het New Dutch Wave-huis tijdens South by Southwest en - sinds drie jaar - de Embassy of Dutch Creativity in Cannes. Het zijn niet alleen ontmoetingsplaatse...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Adfo Cannes Cannes Lions 2017