Bureaus & Accounts

Marketingdirecteur Janine Bos: ‘Tempo-Team pitch omstreden? Het is 2016, get real!’

Maarten Hafkamp, redactie | 26 april 2016, 14:20

Janine Bos kijkt terug op de veelbesproken pitch en legt uit waarom Roorda het nieuwe bureau is.

Als er één reclamepitch reuring veroorzaakte de afgelopen tijd, dan was het wel die van uitzendorganisatie Tempo-Team. Na ruim vijftien jaar zaken te hebben gedaan met TBWA\Neboko werd het tijd om verder te kijken en herpositioneren. Tempo-Team koos daarbij vervolgens voor een andere manier van pitc...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Adfo Books Bestsellers

Gerelateerde items Tempo-Team Janine Bos

Meer in channel Bureaus & Accounts

Blijf op de hoogte
Adfo Events
Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs