Bureaus & Accounts

Digital Design Case: nieuwe digitale identiteit Voordekunst

Redactie | 20 januari 2016, 22:07

Crowdfunding platform met knallend 'limoengeel' door Vruchtvlees

Voordekunst, een platform voor crowdfunding in de creatieve sector, wilde een meer volwassen huisstijl en website. Vruchtvlees ontwierp de nieuwe identiteit voor (vooral) digitaal gebruik. De gebruikte kleuren, waaronder het ‘limoengeel’, knallen van het beeldscherm.

Roman Stikkelorum, creative director bij Vruchtvlees: ‘We hebben een nieuwe online wereld gecreëerd door een onderscheidend kleurenpalet, opvallende patronen, fotografie, webtypografie en een reeks aan webiconen. Hierdoor is de ervaring bij elk digitaal product en elke touchpoint hetzelfde. Het logo is responsive en past zich aan aan het formaat van je scherm.

Voordekunst zegt sinds de introductie van deze nieuwe website en huisstijl een groei van 35 procent aan donaties en funding te hebben doorgemaakt.

Meer over de case:

Credits
Concept, strategie, art direction en identity: Vruchtvlees
Website: Digital Natives

Elke editie van het magazine Adformatie bevat een pagina met het beste uit de wereld van digital design, geselecteerd door het -initiatief. In het blad wordt verwezen naar deze post in het bijbehorende , waar we extra’s en aanvullende info over de case plaatsen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tip: to Dutch Digital Design! 

Check ook de andere digital design cases van Adformatie:

- Case ;Drawing Room’
- Case
- Case
- Case
- Case
- Case
- Case
- Case
- Case
- Case
- Case ;HP bend the rules&;
- Case
- Case
- Case
- Case
- Case
- Case
- Case

Meer over Dutch Digital Design in .

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Dutch Digital Design

Meer in channel Bureaus & Accounts

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs