Premium Campagnes Frits van der Laans Random Pic(k)s Of Happiness: 'En dat is precies waar het leven voor mij over gaat: durven beginnen' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Wat inspireert jullie vakgenoten? Ditmaal met Frits van der Laan van Lot of Happiness.
Premium Campagnes Publicis viert honderdjarig bestaan met film ‘A Lion Never Gives Up’ De film laat de ontwikkeling van een creatieve hotspot in Montmartre tot een wereldwijde reclamegigant zien.
Partnerbijdrage Adobe helpt merken versnellen met AI-innovaties Met Firefly Foundry en GenStudio biedt Adobe nieuwe AI-oplossingen die marketing- en creatieve teams versterkt in plaats van vervangt.
Partnerbijdrage ‘Een goed pitchproces leidt tot meer impact’ De selectie van het juiste livecommunicatiebureau is voor veel opdrachtgevers een worsteling.
Craft AI is geen shortcut: de lessen achter KPN’s kerstcommercial 'AI werkt alleen als je precies weet wat je wil', aldus topcreatieven Joris Tol en Gijs Sluijters over de Louis de kat-film van KPN.
Premium Campagnes Frits van der Laans Random Pic(k)s Of Happiness: 'En dat is precies waar het leven voor mij over gaat: durven beginnen' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Wat inspireert jullie vakgenoten? Ditmaal met Frits van der Laan van Lot of Happiness.
Premium Campagnes Publicis viert honderdjarig bestaan met film ‘A Lion Never Gives Up’ De film laat de ontwikkeling van een creatieve hotspot in Montmartre tot een wereldwijde reclamegigant zien.
Partnerbijdrage Adobe helpt merken versnellen met AI-innovaties Met Firefly Foundry en GenStudio biedt Adobe nieuwe AI-oplossingen die marketing- en creatieve teams versterkt in plaats van vervangt.
Partnerbijdrage ‘Een goed pitchproces leidt tot meer impact’ De selectie van het juiste livecommunicatiebureau is voor veel opdrachtgevers een worsteling.
Craft AI is geen shortcut: de lessen achter KPN’s kerstcommercial 'AI werkt alleen als je precies weet wat je wil', aldus topcreatieven Joris Tol en Gijs Sluijters over de Louis de kat-film van KPN.
Premium Campagnes Louis de kat keert terug in KPN's allereerste (AI-)kerstcommercial Een 'intensief experiment' van KPN, Dentsu Creative, HolyFools, Google en een nieuw AI-expertteam.
PR Merken raken massaal de juiste snaar met eigen versies van Spotify Wrapped Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Premium Bureaus Lies 'wordt geregeld' door de kerstman in Kruidvat-kerstcommercial Zoontje Max heeft één missie: zijn moeder de kerst van haar leven bezorgen.
Partnerbijdrage Merken verliezen hun publiek binnen 3 seconden – Ludwig Möckel weet waarom Creatieve expert Ludwig Möckel komt op 1 oktober naar Amsterdam voor een exclusieve VIA-sessie.
Partnerbijdrage Waarom de midfunnel cruciaal is voor merkgroei En hoe branded content -vooral bij jongeren- hieraan bijdraagt.
Premium Campagnes Dit zijn de eerste Nederlandse kerstcommercials van 2025 Van de 'sneak peeks' van Albert Heijn en Jumbo tot de magische AI-wereld van Krasloten: dit zijn alle kerstcommercials tot nu toe.
Premium Campagnes Louis de kat keert terug in KPN's allereerste (AI-)kerstcommercial Een 'intensief experiment' van KPN, Dentsu Creative, HolyFools, Google en een nieuw AI-expertteam.
PR Merken raken massaal de juiste snaar met eigen versies van Spotify Wrapped Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Premium Bureaus Lies 'wordt geregeld' door de kerstman in Kruidvat-kerstcommercial Zoontje Max heeft één missie: zijn moeder de kerst van haar leven bezorgen.
Partnerbijdrage Merken verliezen hun publiek binnen 3 seconden – Ludwig Möckel weet waarom Creatieve expert Ludwig Möckel komt op 1 oktober naar Amsterdam voor een exclusieve VIA-sessie.
Partnerbijdrage Waarom de midfunnel cruciaal is voor merkgroei En hoe branded content -vooral bij jongeren- hieraan bijdraagt.
Premium Campagnes Dit zijn de eerste Nederlandse kerstcommercials van 2025 Van de 'sneak peeks' van Albert Heijn en Jumbo tot de magische AI-wereld van Krasloten: dit zijn alle kerstcommercials tot nu toe.
Craft Motivatie is een harde voorwaarde om het slechte tij te keren Motivatie is een randvoorwaarde voor topprestatie, maar wordt in de huidige reclamewereld nauwelijks aangejaagd, stelt Mispelblom Beyer.
Merkstrategie Met 'Klik & Klaar Internet' maakt Odido zijn belofte eindelijk waar In de nieuwe columnreeks The Proof is in the Pudding koppelt Jascha Hoogendijk (Neew) merkbeloftes aan bewijs en deelt hij zijn favorieten.
Premium Carriere Marco Grandia: regisseur van internationale sportcommercials én illusionist OUT OF OFFICE | Naast zijn werk achter de camera speelt de wereld van illusie al dertig jaar een grote rol in het leven van Marco Grandia.
Partnerbijdrage Shell tankstations als virtuele autoshowroom voor Hyundai INSTER Media-inzet bij Shell zorgde voor een meer dan verdubbeling van de model overweging van de Hyundai INSTER.
Premium Bureaus NS brengt culthit 'Oud-Zuid' terug om station Amsterdam-Zuid te promoten Het nummer, dat in 2008 razend populair was onder studenten, is nu door bureau Yune in een nieuw jasje gestoken.
Premium Bureaus Ron Simpson lanceert WinWin: een bureau gebouwd op micro-marketing 'De micro-influencermarkt is vele malen groter dan de macro-markt. Je kunt elke stad of subcultuur bereiken zonder ruis', aldus Simpson.
Premium Bureaus Corendon onder vuur na pitch met ‘vierde bureau’ dat later aanhaakte Deelnemende bureaus zijn verrast over hoe de pitch is verlopen.
Premium Bureaus Gamma kiest Hotel L'Amour na bureaupitch De bouwmarktketen stapt over van VML. Het nieuwe bureau gaat nu de 'eigenzinnigheid' van het Gamma-merk terugbrengen.
Premium Campagnes Lot of Happiness kiest voor anti-jackpotboodschap in eindejaarscampagne ‘Je bent al binnen, ook zonder te winnen’ is ontwikkeld door Higuita.
Campagnes Overtuigt Lavish met flitsende campagnefilm genoeg om van aandacht naar aankoop te gaan? CAMPAGNEPRAAT | Lavish pakt uit met AI-productie en Gen-Z-energie. Maar raakt het de doelgroep?
Premium Campagnes McDonald’s keert kerst op z’n kop met AI-spot: 'De meest verschrikkelijke tijd' 'We wilden geen net-niet-AI-film, maar een volwaardige commercial die de absurditeit van AI mogelijk maakt', aldus Darre van Dijk (TBWA).
Craft Motivatie is een harde voorwaarde om het slechte tij te keren Motivatie is een randvoorwaarde voor topprestatie, maar wordt in de huidige reclamewereld nauwelijks aangejaagd, stelt Mispelblom Beyer.
Merkstrategie Met 'Klik & Klaar Internet' maakt Odido zijn belofte eindelijk waar In de nieuwe columnreeks The Proof is in the Pudding koppelt Jascha Hoogendijk (Neew) merkbeloftes aan bewijs en deelt hij zijn favorieten.
Premium Carriere Marco Grandia: regisseur van internationale sportcommercials én illusionist OUT OF OFFICE | Naast zijn werk achter de camera speelt de wereld van illusie al dertig jaar een grote rol in het leven van Marco Grandia.
Partnerbijdrage Shell tankstations als virtuele autoshowroom voor Hyundai INSTER Media-inzet bij Shell zorgde voor een meer dan verdubbeling van de model overweging van de Hyundai INSTER.
Premium Bureaus NS brengt culthit 'Oud-Zuid' terug om station Amsterdam-Zuid te promoten Het nummer, dat in 2008 razend populair was onder studenten, is nu door bureau Yune in een nieuw jasje gestoken.
Premium Bureaus Ron Simpson lanceert WinWin: een bureau gebouwd op micro-marketing 'De micro-influencermarkt is vele malen groter dan de macro-markt. Je kunt elke stad of subcultuur bereiken zonder ruis', aldus Simpson.
Premium Bureaus Corendon onder vuur na pitch met ‘vierde bureau’ dat later aanhaakte Deelnemende bureaus zijn verrast over hoe de pitch is verlopen.
Premium Bureaus Gamma kiest Hotel L'Amour na bureaupitch De bouwmarktketen stapt over van VML. Het nieuwe bureau gaat nu de 'eigenzinnigheid' van het Gamma-merk terugbrengen.
Premium Campagnes Lot of Happiness kiest voor anti-jackpotboodschap in eindejaarscampagne ‘Je bent al binnen, ook zonder te winnen’ is ontwikkeld door Higuita.
Campagnes Overtuigt Lavish met flitsende campagnefilm genoeg om van aandacht naar aankoop te gaan? CAMPAGNEPRAAT | Lavish pakt uit met AI-productie en Gen-Z-energie. Maar raakt het de doelgroep?
Premium Campagnes McDonald’s keert kerst op z’n kop met AI-spot: 'De meest verschrikkelijke tijd' 'We wilden geen net-niet-AI-film, maar een volwaardige commercial die de absurditeit van AI mogelijk maakt', aldus Darre van Dijk (TBWA).