Premium Media Collabhouse koppelt muzikanten aan merken om muzieklicenties transparanter te maken Oprichter Eelko van Kooten (voormalig ceo van platenlabel Spinnin' Records) legt uit hoe hij muzikanten en merken wil helpen.
Media Podcast voor de Week: The Good Whale Marvin Jacobs van Airborne tipt elke maandagochtend een nieuwe podcast waarmee je de week vooruit kunt.
Partnerbijdrage Wil je weten wat de AI & digital marketing trends zijn van 2025? Wat staat ons te wachten op het gebied van AI en digital marketing? Bart Meerdink vertelt je er alles over op woensdag 15 januari.
Partnerbijdrage Een nieuw tijdperk voor searchmarketing Searchmarketing draait niet meer om zoektermen. AI verandert hoe adverteerders consumenten bereiken, en marketeers moeten zich aanpassen.
Premium Influencer marketing Marketeers zetten influencers steeds vaker in voor sales In de VS hebben investeerders hun oog laten vallen op influencer-bureaus. Influencers kunnen steeds beter sales organiseren voor bedrijven.
Premium Media Collabhouse koppelt muzikanten aan merken om muzieklicenties transparanter te maken Oprichter Eelko van Kooten (voormalig ceo van platenlabel Spinnin' Records) legt uit hoe hij muzikanten en merken wil helpen.
Media Podcast voor de Week: The Good Whale Marvin Jacobs van Airborne tipt elke maandagochtend een nieuwe podcast waarmee je de week vooruit kunt.
Partnerbijdrage Wil je weten wat de AI & digital marketing trends zijn van 2025? Wat staat ons te wachten op het gebied van AI en digital marketing? Bart Meerdink vertelt je er alles over op woensdag 15 januari.
Partnerbijdrage Een nieuw tijdperk voor searchmarketing Searchmarketing draait niet meer om zoektermen. AI verandert hoe adverteerders consumenten bereiken, en marketeers moeten zich aanpassen.
Premium Influencer marketing Marketeers zetten influencers steeds vaker in voor sales In de VS hebben investeerders hun oog laten vallen op influencer-bureaus. Influencers kunnen steeds beter sales organiseren voor bedrijven.
Premium Customer Experience DDMA: Nederlander bewuster van online privacy, maar ervaart nog steeds weinig controle over data delen Respondenten ervaren een gevoel van gelaten acceptatie rondom het delen van data, omdat zij denken geen echte keuze te hebben.
Artificial Intelligence Met AI, maar zonder ziel? Rik Ledder, voorzitter van VIA en ceo van TBWA\Neboko, deelt maandelijks op Adformatie.nl wat hem opvalt in de reclame-industrie.
Diversiteit Nieuw onderzoek naar DE&I van start De resultaten moeten nog vóór de zomer bekend worden.
Partnerbijdrage AI vroeg omarmen is sleutel tot succes in online adverteren AI transformeert het online advertentielandschap. Vroege inzet van AI-tools maakt merken efficiënter en biedt concurrentievoordeel.
Partnerbijdrage Waarom inclusiviteit een must is voor merken in 2025 Merken opereren in een zeer complexe sociopolitieke omgeving en worden als nooit tevoren aangemoedigd om inclusiviteit te omarmen.
Premium Artificial Intelligence AI-website belooft reclamebureaus sneller inzicht in kosten muzieklicenties Snel inzicht krijgen in de verwachte kosten voor het gebruik van een nummer kan de creatieve industrie helpen, stelt startup Ringo.
Premium Customer Experience DDMA: Nederlander bewuster van online privacy, maar ervaart nog steeds weinig controle over data delen Respondenten ervaren een gevoel van gelaten acceptatie rondom het delen van data, omdat zij denken geen echte keuze te hebben.
Artificial Intelligence Met AI, maar zonder ziel? Rik Ledder, voorzitter van VIA en ceo van TBWA\Neboko, deelt maandelijks op Adformatie.nl wat hem opvalt in de reclame-industrie.
Diversiteit Nieuw onderzoek naar DE&I van start De resultaten moeten nog vóór de zomer bekend worden.
Partnerbijdrage AI vroeg omarmen is sleutel tot succes in online adverteren AI transformeert het online advertentielandschap. Vroege inzet van AI-tools maakt merken efficiënter en biedt concurrentievoordeel.
Partnerbijdrage Waarom inclusiviteit een must is voor merken in 2025 Merken opereren in een zeer complexe sociopolitieke omgeving en worden als nooit tevoren aangemoedigd om inclusiviteit te omarmen.
Premium Artificial Intelligence AI-website belooft reclamebureaus sneller inzicht in kosten muzieklicenties Snel inzicht krijgen in de verwachte kosten voor het gebruik van een nummer kan de creatieve industrie helpen, stelt startup Ringo.
Premium Merkstrategie Arjan van der Meer (KwikFit): ‘We willen hét adres voor álles rondom het voertuig zijn’ CMO Studio | Mooi dat het publiek ‘banden’, ‘APK’ en ‘onderhoud’ terugspeelt, maar het vertrouwde garagemerk heeft allang meer…
Merkstrategie Janneke van Wanrooy (Cloetta): ‘Wij geloven in de kracht van goed genieten’ CMO Studio | Snoepgigant Cloetta maakt reuzemijlspassen op duurzaamheid. Maar de rode draad blijft het creëren van geluksmomenten.
Merkstrategie Nederlandse CMO wordt steeds empathischer CMO Report | Met een wereld die in brand staat is het ook voor merken belangrijk verbinding te zoeken met de klant.
Digital transformation Bredere toepassing AI in marketing is vooral een kwestie van mensenwerk CMO Report 2024 | Job Deibel van Dept ziet bottom-up en top-down proces ontstaan dat nodig is voor AI-transformatie.
Premium Merkstrategie Arjan van der Meer (KwikFit): ‘We willen hét adres voor álles rondom het voertuig zijn’
Gedragsverandering Valentijn van Santvoort (Holie): ‘Het aanbrengen van focus heeft ons álles gebracht’
Bureaus Anouk Zink (TBWA) over cultuur, mansplaining en (alcoholvrij) succes vieren Beluister de nieuwste aflevering van Just Getting Started, gepresenteerd door Linda Franse en Michan Tolman, hier.
Premium Carriere Susanne Damen verruilt AGU voor MediaMarkt en meer loopbaannieuws Ons tweewekelijkse overzicht van movers & shakers in de marcombranche.
Media Podcast voor de Week: De weg van de dodo Marvin Jacobs van Airborne tipt elke maandagochtend een podcastserie waarmee je de week vooruit kunt.
Partnerbijdrage Hoe blijf je relevant in een complex advertising-landschap? De weg naar naadloze omnichannel-advertising: jouw merk centraal op elk kanaal. Blijf consistent en relevant door integrated storytelling.
Partnerbijdrage Welke digital, data en AI skills mag je als professional niet missen? Op 29 november organiseert Beeckestijn Business School een skills sessie in Leusden. Laat je inspireren over digital, data & AI skills.
Premium Influencer marketing Glenn Balak: ‘We willen de Amazon van de digitale stickers worden' Digitale stickers als brand engagement, volgens Glenn Balak, co-founder en CCO van Menoki, gaat dat het helemaal worden.
Artificial Intelligence Google past commercial aan: AI-assistent claimde foutief dat Goudse kaas de populairste kaas ter wereld is Het is niet de eerste blunder in Google's reclame voor zijn AI-hulp Gemini.
Bureaus Your Majesty overgenomen door Kroatisch bureau Infinum Your Majesty behoudt z'n eigen naam en blijft vanuit Amsterdam opereren.
Merkstrategie KPN geeft gratis Netflix aan klanten die abonnementen combineren De provider spreekt van een extra cadeautje voor loyale klanten.
Martech Google presenteert vernieuwingen in Demand Gen De veranderingen moeten adverteerders helpen om tot betere online reclames te komen.
Bureaus UM introduceert nieuwe propositie Full Color Media Een nieuwe benadering voor merkengroei in het AI-tijdperk, gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek.
Bureaus Anouk Zink (TBWA) over cultuur, mansplaining en (alcoholvrij) succes vieren Beluister de nieuwste aflevering van Just Getting Started, gepresenteerd door Linda Franse en Michan Tolman, hier.
Premium Carriere Susanne Damen verruilt AGU voor MediaMarkt en meer loopbaannieuws Ons tweewekelijkse overzicht van movers & shakers in de marcombranche.
Media Podcast voor de Week: De weg van de dodo Marvin Jacobs van Airborne tipt elke maandagochtend een podcastserie waarmee je de week vooruit kunt.
Partnerbijdrage Hoe blijf je relevant in een complex advertising-landschap? De weg naar naadloze omnichannel-advertising: jouw merk centraal op elk kanaal. Blijf consistent en relevant door integrated storytelling.
Partnerbijdrage Welke digital, data en AI skills mag je als professional niet missen? Op 29 november organiseert Beeckestijn Business School een skills sessie in Leusden. Laat je inspireren over digital, data & AI skills.
Premium Influencer marketing Glenn Balak: ‘We willen de Amazon van de digitale stickers worden' Digitale stickers als brand engagement, volgens Glenn Balak, co-founder en CCO van Menoki, gaat dat het helemaal worden.
Artificial Intelligence Google past commercial aan: AI-assistent claimde foutief dat Goudse kaas de populairste kaas ter wereld is Het is niet de eerste blunder in Google's reclame voor zijn AI-hulp Gemini.
Bureaus Your Majesty overgenomen door Kroatisch bureau Infinum Your Majesty behoudt z'n eigen naam en blijft vanuit Amsterdam opereren.
Merkstrategie KPN geeft gratis Netflix aan klanten die abonnementen combineren De provider spreekt van een extra cadeautje voor loyale klanten.
Martech Google presenteert vernieuwingen in Demand Gen De veranderingen moeten adverteerders helpen om tot betere online reclames te komen.
Bureaus UM introduceert nieuwe propositie Full Color Media Een nieuwe benadering voor merkengroei in het AI-tijdperk, gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek.