Premium Campagnes Rabobank slaat kerst over en kiest voor een eindejaarscommercial De bank lanceert samen met Dentsu Creative voor het eerst een spot die terugkijkt op het hele jaar.
Premium Bureaus Twee keer dubbel goud bij Epica Awards 2025 Persjury beloont campagnes die variëren van systeemverandering tot pure storytelling.
Advertorial De TikTok Ad Awards vieren creativiteit en impact Cultuur, community en commerce komen samen bij de prijswinnende campagnes van 2025.
Partnerbijdrage ‘Het draait niet om bereik maar om businessimpact’ ZIGT vaart al 25 jaar een onafhankelijke koers. Daarom kan het mediabureau echte businesscases bouwen voor adverteerders.
Premium Media Linda. breidt uit met Linda.mini voor (aanstaande) moeders Hoofdredacteur wordt Lotte Bastiaansen, nu adjunct-hoofdredacteur Linda. Premium.
Premium Campagnes Rabobank slaat kerst over en kiest voor een eindejaarscommercial De bank lanceert samen met Dentsu Creative voor het eerst een spot die terugkijkt op het hele jaar.
Premium Bureaus Twee keer dubbel goud bij Epica Awards 2025 Persjury beloont campagnes die variëren van systeemverandering tot pure storytelling.
Advertorial De TikTok Ad Awards vieren creativiteit en impact Cultuur, community en commerce komen samen bij de prijswinnende campagnes van 2025.
Partnerbijdrage ‘Het draait niet om bereik maar om businessimpact’ ZIGT vaart al 25 jaar een onafhankelijke koers. Daarom kan het mediabureau echte businesscases bouwen voor adverteerders.
Premium Media Linda. breidt uit met Linda.mini voor (aanstaande) moeders Hoofdredacteur wordt Lotte Bastiaansen, nu adjunct-hoofdredacteur Linda. Premium.
Premium Media Management neemt VI-eigenaar PXR over met steun NewPort Capital: ‘We oriënteren op internationale expansie’ CEO Ernst Keyzer: 'We zien voor alle tien titels nog echt ruimte om te groeien.'
Premium Campagnes Overheid pakt online oplichting aan met 'Phishkraam' (en meer campagnes) Ook Hoogvliet, Stedin, ABU, Afas en Make-a-Wish lanceren nieuw werk.
Craft The Best Social Awards gaat populaire en UGC-creators uitlichten Toplijsten kunnen adverteerders en bureaus helpen bij het vinden van passende kleinere en grote creators.
Advertorial Hoe Omnicom Media jongeren in beweging zet met contentgedreven campagnes Met drie impactvolle content campagnes tonen Yune, Initiative en UM hoe mensgerichte inzichten zorgen voor echte betrokkenheid bij jongeren.
Partnerbijdrage 10 jaar onderzoek naar buitenreclame: (Digital) Out-of-Home is uitstekend meetbaar In een tijd waarin elke euro telt, is goed effectonderzoek belangrijker dan ooit.
Premium Craft JongeHonden en bureau Awol introduceren Rising Star Award voor nieuw creatief talent Nieuwe categorie binnen Community Awards 2026 geeft opkomende makers een eigen podium.
Premium Media Management neemt VI-eigenaar PXR over met steun NewPort Capital: ‘We oriënteren op internationale expansie’ CEO Ernst Keyzer: 'We zien voor alle tien titels nog echt ruimte om te groeien.'
Premium Campagnes Overheid pakt online oplichting aan met 'Phishkraam' (en meer campagnes) Ook Hoogvliet, Stedin, ABU, Afas en Make-a-Wish lanceren nieuw werk.
Craft The Best Social Awards gaat populaire en UGC-creators uitlichten Toplijsten kunnen adverteerders en bureaus helpen bij het vinden van passende kleinere en grote creators.
Advertorial Hoe Omnicom Media jongeren in beweging zet met contentgedreven campagnes Met drie impactvolle content campagnes tonen Yune, Initiative en UM hoe mensgerichte inzichten zorgen voor echte betrokkenheid bij jongeren.
Partnerbijdrage 10 jaar onderzoek naar buitenreclame: (Digital) Out-of-Home is uitstekend meetbaar In een tijd waarin elke euro telt, is goed effectonderzoek belangrijker dan ooit.
Premium Craft JongeHonden en bureau Awol introduceren Rising Star Award voor nieuw creatief talent Nieuwe categorie binnen Community Awards 2026 geeft opkomende makers een eigen podium.
Premium Artificial Intelligence Thomas Marzano van ASML naar AI-strateeg: ‘Ik kan de urgentie om vooruit te kijken niet hard genoeg onderstrepen’ Zijn belangrijkste tip: 'Verdiep je in de vraag hoe de consument over 2 jaar, en in sommige gevallen nu al, met jouw merk zal interageren’.
Artificial Intelligence McDonald's haalt AI-kerstcommercial offline na felle kritiek: 'Een belangrijke les' De Nederlandse commercial, ontwikkeld door TBWA\Neboko, is wereldnieuws. McDonald's reageert op het terugtrekken van de film.
Artificial Intelligence Nieuwe wereldwijde prijs beloont échte AI-reclamemakers Vakjury bestaat onder meer uit Wesley ter Haar (Monks), Chrissie Cremers (Aigency Amsterdam) en Henry Daubrez (Google).
Artificial Intelligence AI-cadeaukiezer van Bol schiet klanten te hulp Nieuwe functie is te vinden in de app van Bol en ontwikkeld in samenwerking met Dept.
Premium Artificial Intelligence Thomas Marzano van ASML naar AI-strateeg: ‘Ik kan de urgentie om vooruit te kijken niet hard genoeg onderstrepen’
Artificial Intelligence McDonald's haalt AI-kerstcommercial offline na felle kritiek: 'Een belangrijke les'
Bureaus AI-adviesbureau The Agentics en mediaconsultancybureau Your Second Opinion sluiten strategische samenwerking
Premium Data & Insights Huiskameronderzoek: aandacht voor advertenties verschilt fundamenteel per platform Eye-trackingonderzoek Ad Alliance en Unravel Research in de huiskamer naar advertentie-effectiviteit op tv, SAVOD, YouTube en social media.
Carriere Mildred Hutten commercieel directeur FD Mediagroep Job van Wagensveld volgt Matthijs Tetteroo op als CEO van Company.info.
Premium Bureaus Omnicom Media Nederland: 'We geloven in een agency first-filosofie en diversiteit van onze merken' CEO Saskia Wagenmakers over de integratie en plannen in Nederland. 'De magie zit in de geleidelijke ontsluiting van nieuw potentieel.'
Partnerbijdrage De toekomst van SEO: hoe AI het zoeklandschap verandert Zoekmachines worden AI-gedreven. Ontdek hoe je SEO-strategie mee evolueert en jouw content zichtbaar blijft.
Partnerbijdrage "Onze kracht ligt in onze mensen en de cultuur die we samen hebben opgebouwd.” Van CFO naar CEO: Theun Eijkemans over groei, onafhankelijkheid, de B Corp-Certificering en toekomstvisie van Abovo Maxlead.
Media ‘Merken die creativiteit in de kern van hun bedrijf plaatsen groeien sneller’ In De Boardroom gaan Ronald ter Voert en Bert Hagendoorn in gesprek met Harald Dunnink (Momkai) en David Snellenberg (Creative Gym).
Premium Reputatie & crisis Satirische video fileert AI-kerstcommercial McDonald's Ook TBWA\Neboko, 'a bunch of weenies', wordt de maat genomen.
Premium Merkstrategie VUE breidt met megabioscoop uit naar Amsterdam: ‘we verkopen niet zozeer een film maar een ontspanningsmoment’ Bioscoop in de Houthavens trekt naast consumenten ook al aandacht van creatieve bureaus, vertellen de marketingmanager en directeur.
Premium Media Dit zijn de winnaars van het Adformatie Media Report 2025 Adformatie en Ipsos maken weer ranglijst bekend van meest gewaardeerde media-exploitanten en bureaus. De 41e editie van het Media Report.
Premium Media Kassa is het tv-programma dat Nederlanders het meest gaan missen door NPO-bezuinigingen 4 op de 10 respondenten gaat Kassa missen als het programma per 2027 stopt, blijkt uit panelonderzoek van MSI-ACI en Adformatie.
Premium Media Hypr stuurt brief naar Dikke Van Dale: tijd voor nieuwe betekenis ‘sufferdje’ De brief is onderdeel van de campagne ‘Je bent zelf een sufferdje’.
Premium Artificial Intelligence AI brengt ons van hard naar hart De toekomst is misschien wel menselijker dan ooit, als wij ’m zo maken, volgens Lisanne van den Bos van Omnicom Media.
Premium Data & Insights Huiskameronderzoek: aandacht voor advertenties verschilt fundamenteel per platform Eye-trackingonderzoek Ad Alliance en Unravel Research in de huiskamer naar advertentie-effectiviteit op tv, SAVOD, YouTube en social media.
Carriere Mildred Hutten commercieel directeur FD Mediagroep Job van Wagensveld volgt Matthijs Tetteroo op als CEO van Company.info.
Premium Bureaus Omnicom Media Nederland: 'We geloven in een agency first-filosofie en diversiteit van onze merken' CEO Saskia Wagenmakers over de integratie en plannen in Nederland. 'De magie zit in de geleidelijke ontsluiting van nieuw potentieel.'
Partnerbijdrage De toekomst van SEO: hoe AI het zoeklandschap verandert Zoekmachines worden AI-gedreven. Ontdek hoe je SEO-strategie mee evolueert en jouw content zichtbaar blijft.
Partnerbijdrage "Onze kracht ligt in onze mensen en de cultuur die we samen hebben opgebouwd.” Van CFO naar CEO: Theun Eijkemans over groei, onafhankelijkheid, de B Corp-Certificering en toekomstvisie van Abovo Maxlead.
Media ‘Merken die creativiteit in de kern van hun bedrijf plaatsen groeien sneller’ In De Boardroom gaan Ronald ter Voert en Bert Hagendoorn in gesprek met Harald Dunnink (Momkai) en David Snellenberg (Creative Gym).
Premium Reputatie & crisis Satirische video fileert AI-kerstcommercial McDonald's Ook TBWA\Neboko, 'a bunch of weenies', wordt de maat genomen.
Premium Merkstrategie VUE breidt met megabioscoop uit naar Amsterdam: ‘we verkopen niet zozeer een film maar een ontspanningsmoment’ Bioscoop in de Houthavens trekt naast consumenten ook al aandacht van creatieve bureaus, vertellen de marketingmanager en directeur.
Premium Media Dit zijn de winnaars van het Adformatie Media Report 2025 Adformatie en Ipsos maken weer ranglijst bekend van meest gewaardeerde media-exploitanten en bureaus. De 41e editie van het Media Report.
Premium Media Kassa is het tv-programma dat Nederlanders het meest gaan missen door NPO-bezuinigingen 4 op de 10 respondenten gaat Kassa missen als het programma per 2027 stopt, blijkt uit panelonderzoek van MSI-ACI en Adformatie.
Premium Media Hypr stuurt brief naar Dikke Van Dale: tijd voor nieuwe betekenis ‘sufferdje’ De brief is onderdeel van de campagne ‘Je bent zelf een sufferdje’.
Premium Artificial Intelligence AI brengt ons van hard naar hart De toekomst is misschien wel menselijker dan ooit, als wij ’m zo maken, volgens Lisanne van den Bos van Omnicom Media.