Premium Campagnes Louis de kat keert terug in KPN's allereerste (AI-)kerstcommercial Een 'intensief experiment' van KPN, Dentsu Creative, HolyFools, Google en een nieuw AI-expertteam.
Premium Bureaus Lies 'wordt geregeld' door de kerstman in Kruidvat-kerstcommercial Zoontje Max heeft één missie: zijn moeder de kerst van haar leven bezorgen.
Partnerbijdrage Zo bepaal je jouw reclamebudget (met behulp van de campagnecalculator) Gebruik de Ster Campagnecalculator en zie in een paar klikken wat je campagne kan opleveren.
Partnerbijdrage Zelf talent kweken: de HuMe Academy-aanpak Investeren in talent is essentieel. Daarom besloot Omnicom Media Group niet langer te wachten, maar zelf talent te gaan kweken.
Premium Campagnes Dit zijn de eerste Nederlandse kerstcommercials van 2025 Van de 'sneak peeks' van Albert Heijn en Jumbo tot de magische AI-wereld van Krasloten: dit zijn alle kerstcommercials tot nu toe.
Premium Campagnes Louis de kat keert terug in KPN's allereerste (AI-)kerstcommercial Een 'intensief experiment' van KPN, Dentsu Creative, HolyFools, Google en een nieuw AI-expertteam.
Premium Bureaus Lies 'wordt geregeld' door de kerstman in Kruidvat-kerstcommercial Zoontje Max heeft één missie: zijn moeder de kerst van haar leven bezorgen.
Partnerbijdrage Zo bepaal je jouw reclamebudget (met behulp van de campagnecalculator) Gebruik de Ster Campagnecalculator en zie in een paar klikken wat je campagne kan opleveren.
Partnerbijdrage Zelf talent kweken: de HuMe Academy-aanpak Investeren in talent is essentieel. Daarom besloot Omnicom Media Group niet langer te wachten, maar zelf talent te gaan kweken.
Premium Campagnes Dit zijn de eerste Nederlandse kerstcommercials van 2025 Van de 'sneak peeks' van Albert Heijn en Jumbo tot de magische AI-wereld van Krasloten: dit zijn alle kerstcommercials tot nu toe.
Premium Media Qmusic heeft beste maand november ooit, NPO 3FM in de lift De nieuwste luistercijfers van NMO laten groei zien voor de twee zenders van DPG Media in november.
Premium Bureaus NS brengt culthit 'Oud-Zuid' terug om station Amsterdam-Zuid te promoten Het nummer, dat in 2008 razend populair was onder studenten, is nu door bureau Yune in een nieuw jasje gestoken.
Premium Bureaus CEO Saskia Wagenmakers en CFO Michel van Mil leiden het nieuwe Omnicom Media in Nederland De nieuwe entiteit combineert de expertise van Omnicom Media Group en IPG Mediabrands (OMD, Initiative, UM, PHD, Hearts & Science en Yune).
Partnerbijdrage 8 tips om méér uit je brand management tools te halen (met een slimme dosis AI) Helpt je merkmanagement software je écht vooruit of kan het beter?
Partnerbijdrage 10 jaar onderzoek naar buitenreclame: (Digital) Out-of-Home is uitstekend meetbaar In een tijd waarin elke euro telt, is goed effectonderzoek belangrijker dan ooit.
Premium Bureaus Ron Simpson lanceert WinWin: een bureau gebouwd op micro-marketing 'De micro-influencermarkt is vele malen groter dan de macro-markt. Je kunt elke stad of subcultuur bereiken zonder ruis', aldus Simpson.
Premium Media Qmusic heeft beste maand november ooit, NPO 3FM in de lift De nieuwste luistercijfers van NMO laten groei zien voor de twee zenders van DPG Media in november.
Premium Bureaus NS brengt culthit 'Oud-Zuid' terug om station Amsterdam-Zuid te promoten Het nummer, dat in 2008 razend populair was onder studenten, is nu door bureau Yune in een nieuw jasje gestoken.
Premium Bureaus CEO Saskia Wagenmakers en CFO Michel van Mil leiden het nieuwe Omnicom Media in Nederland De nieuwe entiteit combineert de expertise van Omnicom Media Group en IPG Mediabrands (OMD, Initiative, UM, PHD, Hearts & Science en Yune).
Partnerbijdrage 8 tips om méér uit je brand management tools te halen (met een slimme dosis AI) Helpt je merkmanagement software je écht vooruit of kan het beter?
Partnerbijdrage 10 jaar onderzoek naar buitenreclame: (Digital) Out-of-Home is uitstekend meetbaar In een tijd waarin elke euro telt, is goed effectonderzoek belangrijker dan ooit.
Premium Bureaus Ron Simpson lanceert WinWin: een bureau gebouwd op micro-marketing 'De micro-influencermarkt is vele malen groter dan de macro-markt. Je kunt elke stad of subcultuur bereiken zonder ruis', aldus Simpson.
Media ‘Dark social media zijn dé nieuwe metrics voor merken’ In De Boardroom gaan Ronald ter Voert en Bert Hagendoorn in gesprek met Cathelijne Noortman (MSQ S+E) en Carina Snippe (Aigency Amsterdam).
Premium Bureaus Corendon onder vuur na pitch met ‘vierde bureau’ dat later aanhaakte Deelnemende bureaus zijn verrast over hoe de pitch is verlopen.
Premium Bureaus Gamma kiest Hotel L'Amour na bureaupitch De bouwmarktketen stapt over van VML. Het nieuwe bureau gaat nu de 'eigenzinnigheid' van het Gamma-merk terugbrengen.
Partnerbijdrage "Onze kracht ligt in onze mensen en de cultuur die we samen hebben opgebouwd.” Van CFO naar CEO: Theun Eijkemans over groei, onafhankelijkheid, de B Corp-Certificering en toekomstvisie van Abovo Maxlead.
Partnerbijdrage Waarom de midfunnel cruciaal is voor merkgroei En hoe branded content -vooral bij jongeren- hieraan bijdraagt.
Premium Media Tegel-winnaar Max Vessies begint podcast over veranderend medialandschap In Max & De Media onderzoekt hij met prominente gasten hoe het medialandschap verandert onder invloed van AI en de groeiende rol van opinie.
Premium Campagnes Lot of Happiness kiest voor anti-jackpotboodschap in eindejaarscampagne ‘Je bent al binnen, ook zonder te winnen’ is ontwikkeld door Higuita.
Premium Media DPG Media komt met nieuwe topstructuur na overname RTL Nederland Sven Sauvé eindverantwoordelijk voor de Audio & Video-organisaties in België en Nederland. Peter van der Vorst stopt als contentdirecteur.
Premium Campagnes McDonald’s keert kerst op z’n kop met AI-spot: 'De meest verschrikkelijke tijd' 'We wilden geen net-niet-AI-film, maar een volwaardige commercial die de absurditeit van AI mogelijk maakt', aldus Darre van Dijk (TBWA).
Craft De potentie van (D)OOH: ‘In Nederland mag het allemaal wat spannender. Say less, feel more’ In de reeks ‘Creativity is a muscle’ onderzoekt Creative Gym hoe je het maximale uit diverse mediatypen haalt. Ditmaal uit Out-of-Home.
Premium Media Ster voegt tweede commercialblok toe aan Kerstreclame Première Alle feestdagenreclames zijn in twee commercialblokken te zien op zaterdagavond 6 december.
Premium Media Kinderen uit Enschede laten hun stem horen via buitenreclame Global’s Stem van de Straat zet buitenreclame in als maatschappelijk podium.
Media ‘Dark social media zijn dé nieuwe metrics voor merken’ In De Boardroom gaan Ronald ter Voert en Bert Hagendoorn in gesprek met Cathelijne Noortman (MSQ S+E) en Carina Snippe (Aigency Amsterdam).
Premium Bureaus Corendon onder vuur na pitch met ‘vierde bureau’ dat later aanhaakte Deelnemende bureaus zijn verrast over hoe de pitch is verlopen.
Premium Bureaus Gamma kiest Hotel L'Amour na bureaupitch De bouwmarktketen stapt over van VML. Het nieuwe bureau gaat nu de 'eigenzinnigheid' van het Gamma-merk terugbrengen.
Partnerbijdrage "Onze kracht ligt in onze mensen en de cultuur die we samen hebben opgebouwd.” Van CFO naar CEO: Theun Eijkemans over groei, onafhankelijkheid, de B Corp-Certificering en toekomstvisie van Abovo Maxlead.
Partnerbijdrage Waarom de midfunnel cruciaal is voor merkgroei En hoe branded content -vooral bij jongeren- hieraan bijdraagt.
Premium Media Tegel-winnaar Max Vessies begint podcast over veranderend medialandschap In Max & De Media onderzoekt hij met prominente gasten hoe het medialandschap verandert onder invloed van AI en de groeiende rol van opinie.
Premium Campagnes Lot of Happiness kiest voor anti-jackpotboodschap in eindejaarscampagne ‘Je bent al binnen, ook zonder te winnen’ is ontwikkeld door Higuita.
Premium Media DPG Media komt met nieuwe topstructuur na overname RTL Nederland Sven Sauvé eindverantwoordelijk voor de Audio & Video-organisaties in België en Nederland. Peter van der Vorst stopt als contentdirecteur.
Premium Campagnes McDonald’s keert kerst op z’n kop met AI-spot: 'De meest verschrikkelijke tijd' 'We wilden geen net-niet-AI-film, maar een volwaardige commercial die de absurditeit van AI mogelijk maakt', aldus Darre van Dijk (TBWA).
Craft De potentie van (D)OOH: ‘In Nederland mag het allemaal wat spannender. Say less, feel more’ In de reeks ‘Creativity is a muscle’ onderzoekt Creative Gym hoe je het maximale uit diverse mediatypen haalt. Ditmaal uit Out-of-Home.
Premium Media Ster voegt tweede commercialblok toe aan Kerstreclame Première Alle feestdagenreclames zijn in twee commercialblokken te zien op zaterdagavond 6 december.
Premium Media Kinderen uit Enschede laten hun stem horen via buitenreclame Global’s Stem van de Straat zet buitenreclame in als maatschappelijk podium.