Creatie & Campagnes

Als je ­product een verkeerde associatie oproept, geef je het gewoon een andere naam

Scato van Opstall, columnist | 8 oktober 2017, 10:00

‘Vers verwerkte groenten’ in plaats van conserven? Dan noemen we een marketeer voortaan ‘verkoopfunctionaris met een meervoudige beperking’, stelt Scato van Opstall voor.

De voedingsindustrie maakt er weer eens een potje van. Eind vorig jaar bleek dat bijna de helft van alle groenteconserven werd ‘opgeleukt’ met suiker en zout, de twee allergoedkoopste smaakmakers ter wereld. Liever gezonde cijfers op de korte termijn dan gezonde klanten op de langere. Door dat gesjo...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Column Scato van Opstall