Partnerbijdrage / 4 DECEMBER 2025, 13:58:46 QWIC en iO over de nieuwe koers van het e-bikemerkEen gesprek over merkstrategie, herpositioneren, bureausamenwerking en de uitdagingen van de competitieve e-bikemarkt.
Premium Gedragsverandering / 1 DECEMBER 2025, 16:13:52 Veel Nederlanders schrikken van gevaarlijke Temu- en Shein-producten, maar er niet meer winkelen is een ander verhaalDeel van de klanten zegt de webwinkels te rug toe te keren, maar een groter deel ziet daar geen reden voor.
Premium Artificial Intelligence / 28 NOVEMBER 2025, 15:02:05 AI-cadeaukiezer van Bol schiet klanten te hulpNieuwe functie is te vinden in de app van Bol en ontwikkeld in samenwerking met Dept.
Premium Customer Experience / 13 NOVEMBER 2025, 16:49:31 Heineken opent creatieve hub The Kiosk en werkt samen met Filling PiecesNieuwe ontmoetingsplek moet ambacht, design en lokale cultuur samenbrengen aan de Stadhouderskade.
Premium Customer Experience / 12 NOVEMBER 2025, 07:00:00 Dept ontwikkelt digitaal loyaliteitsprogramma voor FC Internazionale MilanoLoyaliteitsprogramma heeft na een paar weken al 350 duizend geregistreerde accounts, zegt de voetbalclub.
Premium Artificial Intelligence / 10 NOVEMBER 2025, 09:11:54 TUI en Trojan Monkeys brengen AI-avatar naar TUI-reisbureausAI-avatar in reisbureaus kan klanten helpen op drukke momenten, stellen de reisorganisatie en Trojan Monkeys.
Premium Customer Experience / 7 NOVEMBER 2025, 10:24:50 Action opnieuw verkozen tot beste retailer van Nederland Keten is zowel ‘Retailer of the Year’ als de titel ‘Beste Winkelketen van Nederland’. Bol wint prijs voor beste webshop.
Bureaus / 31 OKTOBER 2025, 14:52:05 Ophouden met mauwen: tijd voor revolutie én renaissanceFred Moolhuijsen was bij de Adforum Summit in Londen en blikt terug op een sfeer van kansen grijpen, barrières slechten en innoveren.
Premium Customer Experience / 28 OKTOBER 2025, 14:53:54 MediaMarkts terugkeer naar ‘Ik ben toch niet gek’ doet het goed bij het publiek Maar liefst 77 procent van de respondenten vindt 'Ik ben toch niet gek' een betere pay-off dan 'Let's go', bijvoorbeeld.
Premium Merkstrategie / 28 OKTOBER 2025, 12:50:07 Spaarpunten Douwe Egberts vanaf komend voorjaar in te wisselen bij BrunaKoffiegigant verruilt Blokker, dat vorig jaar failliet ging, voor Bruna en belooft later meer informatie.
Premium Customer Experience / 20 OKTOBER 2025, 14:31:13 Gedragsverandering wordt product in 'winkel' op Dutch Design WeekHet nieuwe platform 'Gedrag.shop' is ontwikkeld door Fama Volat en De Reuringdienst.
Premium Data & Insights / 17 OKTOBER 2025, 08:37:56 Onderzoek: Black Friday steeds meer het shopmoment van het jaarConsumenten verwachten dit jaar gemiddeld ruim 500 euro aan cadeaus te besteden.
Premium Data & Insights / 2 OKTOBER 2025, 14:03:32 Centraal Beheer, Jumbo en Kruidvat maken volgens Nederlanders de grappigste reclames Jumbo wordt, ondanks de vele fans, het vaakst genoemd als merk dat met zijn campagnes irritatie opwekt.
Premium Customer Experience / 15 SEPTEMBER 2025, 11:14:58 Instagrammable marketing: Mattel zet Barbie in als blauwdruk voor live merkbelevingMattel viert 65 jaar Barbie met de Dream Experience. 'Een grote investering, maar we geloven in de kracht van dit soort live-experiences.’
Partnerbijdrage / 15 SEPTEMBER 2025, 07:00:00 Waarom merken niet om digitale toegankelijkheid heen kunnenMaar een paar procent van de Nederlandse websites voldoet aan de richtlijnen. Erwin Commijs (ZIGT) ziet urgentie én kansen voor marketeers.
Partnerbijdrage / 3 SEPTEMBER 2025, 10:19:00 Terug naar de kern met een glimlachBorn05 blijft zich heruitvinden – altijd in ontwikkeling – en zet opnieuw scherp neer waar het voor staat.
Artificial Intelligence / 29 AUGUSTUS 2025, 14:15:06 Wat moeten merken doen nu zoekresultaten plaatsmaken voor AI-antwoorden?Waar Google en de portals domineerden, komen AI-antwoordplatforms snel op. Dat heeft gevolgen voor zichtbaarheid en vertrouwen.
Premium Campagnes / 29 AUGUSTUS 2025, 13:16:14 Gazelle's pitstop-activatie helpt fietsende Formule 1-fans in ZandvoortFietsenfabrikant keert terug rondom de GP van Zandvoort en zet opnieuw in op combi van fietsplezier en praktische hulp.
Premium Contentmarketing / 28 JULI 2025, 11:28:42 Netflix-serie Wednesday neemt Westfield Mall of the Netherlands over: 'bereid je voor op een donker kerkhof'Activatie rondom de release van seizoen twee van de duistere, razend populaire serie.
Partnerbijdrage / 17 JULI 2025, 14:36:44 Bouwen aan een open videonetwerk: Talpa Media’s kijk op het grote schermIn een versnipperd videolandschap bouwt Talpa Media aan een open netwerk met focus op samenwerking, transparantie en lokaal bereik.