De tweede blog over hét reclame-icoon van de Nederlandse televisie staat in het teken van de making-of.
Ster trapt de eerste van drie blogs af met een geschiedenisles over hét reclame-icoon van de Nederlandse televisie.
CreativeNL en New Dutch Wave organiseren 27 mei in Pakhuis de Zwijger een terugkom-avond met sprekers als Akwasi en Gerson Veenstra.
Doel: bestaande San-identiteit versterken en het gebruikte 'Accent' behouden.
Mensch aan de slag voor het Nationaal Programma Palliatieve Zorg II
De Limburger vindt het logo van L1 te veel op eigen beeldmerk lijken en eist in kort geding dat het wordt aangepast. Maakt dat kans?
CitySafes, in Nederland bekend onder de merknaam De Nederlandse Kluis, vernieuwt de identiteit om het merk internationaal sterker te maken.
De zenderidentiteiten van NPO 1 en 2 staan als een huis. Maar bij NPO 3 kon het beter.
De merkbelofte ‘verenigd in iets groters dan jezelf’ leidde tot een ‘opwaartse en overstijgende beweging’ in de vormgeving.