Premium Merkstrategie / 20 MEI 2025, 12:00:00 Marjolein Vendrig (Bever): 'Duurzaamheid moet functioneel zijn' Marjolein Vendrig is cmo bij outdoor-keten Bever. Ze staat daar aan het roer van een geheel nieuwe, duurzame koers.
Premium Bureaus / 20 MEI 2025, 07:00:00 For You Agency trekt oprichter IMA aan als ceo en partner Het Nederlandse social-first-bureau met 40 medewerkers wil met Maddie Raedts verder professionaliseren en internationaal groeien.
Premium Media / 19 MEI 2025, 18:00:00 Talpa Media en Wavemaker: radio is een efficiënte versterker van tv Nieuwe inzichten in de optimale contactfrequentie voor merkcampagnes: gemiddeld 29 procent extra effect op propositiebekendheid.
Premium Media / 19 MEI 2025, 18:00:00 Talpa Media en Wavemaker: radio is een efficiënte versterker van tv Nieuwe inzichten in de optimale contactfrequentie voor merkcampagnes: gemiddeld 29 procent extra effect op propositiebekendheid.
Premium Craft / 19 MEI 2025, 16:40:43 Het Nederlandse Politiekorps heeft zijn eerste eigen merkgeluid Het is ontwikkeld in samenwerking met Sonicbrand en componist Job Poels.
Carriere / 15 MEI 2025, 18:07:51 Stijn Mentrop (McDonald’s) wint titel CMO of the Year 2025 Emily van Waardenburg van Praxis sleept de award Future CMO of the Year binnen.
Premium PR / 15 MEI 2025, 12:50:29 Ceo’s worstelen met zichtbaarheid in de media De media kunnen een belangrijk platform zijn, maar tegelijkertijd een schavot zijn: 'Je kop kan er ook af gaan’.
Premium Merkstrategie / 15 MEI 2025, 12:00:00 Hoe sponsoring in fictie merken geloofwaardiger maakt Steeds meer zien we dat merken opduiken in films en series – niet als sponsor in beeld, maar als vanzelfsprekend deel van het verhaal.
Premium Bureaus / 13 MEI 2025, 10:45:58 Het PR Bureau wint pitch Mentos voor sterkere merkpositionering Benelux Bureau ontwikkelt 360-graden campagne rond nieuwe Mentos Discovery 14 Flavours.
Effectiviteit / 12 MEI 2025, 13:31:38 Hoe meet je de impact van events en sponsoring? BvA, IDEA en Adformatie organiseren interactieve middagsessie
Premium Reputatie & crisis / 8 MEI 2025, 14:03:26 Topadviseurs gaan bestuurders bijstaan met kiezen tussen twee kwaden Nieuw collectief Duivelse Dilemma’s bundelt expertises. ‘Een filosoof denkt anders dan een reputatiestrateeg.’
Premium Merkstrategie / 8 MEI 2025, 12:11:48 Nieuwe verkiezing Nationale Naamprijs moet naamgeving meer erkenning geven Inzenden kan tot 16 mei.
Gedragsverandering / 7 MEI 2025, 12:23:17 Nationale-Nederlanden laat ook niet-hardlopers meeleven met Brian HET WERKT! | Elke maand onthult gedragswetenschapper Lotte Verstijnen van Open Now waarom opvallende strategieën of campagnes werken.
Merkstrategie / 7 MEI 2025, 11:50:33 De midfunnel: het vergeten strijdtoneel van het merk Bovenin de funnel is het dringen. Onderaan idem. Maar in het midden ligt ruimte voor merken met lef en visie.
Merkstrategie / 6 MEI 2025, 15:53:34 Merken op social steeds minder braaf, 'merkenbeef' werkt In deze tweede editie van Boomerang FT. Culture gaat het team dieper in op twee virals: merkenbeef en AI box-dolls.
Media / 6 MEI 2025, 11:43:25 Aldi maakt budgetversie van The Real Housewives en kijkers vinden die onbetaalbaar Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Partnerbijdrage / 1 MEI 2025, 12:39:18 Ziemi: Online impact met banners op NOS.nl Ziemi bereikte 3,2 miljoen impressies met een opvallende fietsveiligheidscampagne via banners op NOS.nl.
Partnerbijdrage / 29 APRIL 2025, 15:54:12 De winst van Inclusive Planning – 6 handvaten voor elke marketeer Niet alleen een maatschappelijke kwestie maar ook een slimme businessstrategie.
Merkstrategie / 29 APRIL 2025, 12:00:00 Nieuw product. Gelukt? Dyson 02 Probiotic In ‘Nieuw product. Gelukt?’ worden nieuwe producten beoordeeld. Reinigt dit probiotische reinigingsmiddel voor harde vloeren naar behoren?
Effectiviteit / 28 APRIL 2025, 07:02:00 SAN Accent maakt shortlists ABC Accenten bekend De laatste kanshebbers voor Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar en de Consistent Accent zijn bekend.