Alles over het bereiken van doelgroepen, bereiksonderzoek, één-op-één marketing en de ontwikkelingen rond de inzet van data op dit gebied en het volgen van de klantreis (customer journey)
Hoe Lely International het dagelijkse leven van melkveehouders aangenamer maakt door slimme en innovatieve oplossingen.
Platform Klup organiseerde de grootste interactieve Sing-A-Long van Nederland om vijftigplussers een warm kerstgevoel te bezorgen.
Primera speelt in op toenemende vraag naar cartridge- en printproducten
Het initiatief van ontmoetingsplatform Klup moet het grootse muzikale kerstlivestream-event van Nederland worden.
Simon Harris schetst de belangrijkste gevolgen van de ‘cookie-pocalypse’, en bespreekt enkele interessante alternatieven.
Hoe zag de weg van cookies naar ‘cookieloos’ eruit?
Digital Product Manager Michael van Koppen vertelt over de nieuwe mogelijkheden voor adverteerders en bureaus
Drie experts gaan met elkaar het gesprek aan en delen hun inzichten over de meetbaarheid van media en direct mail.
Met deze stap wil Exterion Media de adverteerder helpen om de juiste doelgroep, op de juiste locatie via DOOH te bereiken.