Alles over het bereiken van doelgroepen, bereiksonderzoek, één-op-één marketing en de ontwikkelingen rond de inzet van data op dit gebied en het volgen van de klantreis (customer journey)
1,3 miljoen Nederlanders luisteren inmiddels online naar podcasts. 20 procent van de online luisteraars is voor Podimo.
Vanaf 1 juli 2023 stappen we over van Universal Analytics naar Google Analytics 4 (GA4). Wat gaat er zoal veranderen?
Het geteste TrustPid is een alternatief voor het cookiesysteem, zeggen ontwikkelaars Vodafone en Deutsche Telekom.
Native advertising, binnen een artikel, is effectief omdat je de consument benadert in zijn vertrouwde online omgeving met gerichte content.
De hub geeft Google-gebruikers meer controle over welke advertenties zij wel of niet willen zien. Google wil de hub eind dit jaar lanceren.
Blijkt uit nieuw onderzoek van Nielsen en Seedtag.
De uitgever van lokale nieuwswebsites gaat in zee met Opt Out Advertising om contextueel adverteren mogelijk te maken.
De Nederlandse techwebsite - onderdeel van DPG Media - zegt dat sommige adverteerders door de keuze stoppen met adverteren.
Google-gebruikers kunnen aangeven dat ze geen advertenties meer willen zien over vijf onderwerpen. De functie is nu te gebruiken.