Alles over het bereiken van doelgroepen, bereiksonderzoek, één-op-één marketing en de ontwikkelingen rond de inzet van data op dit gebied en het volgen van de klantreis (customer journey)
Native advertising, binnen een artikel, is effectief omdat je de consument benadert in zijn vertrouwde online omgeving met gerichte content.
De hub geeft Google-gebruikers meer controle over welke advertenties zij wel of niet willen zien. Google wil de hub eind dit jaar lanceren.
Blijkt uit nieuw onderzoek van Nielsen en Seedtag.
De uitgever van lokale nieuwswebsites gaat in zee met Opt Out Advertising om contextueel adverteren mogelijk te maken.
De Nederlandse techwebsite - onderdeel van DPG Media - zegt dat sommige adverteerders door de keuze stoppen met adverteren.
Google-gebruikers kunnen aangeven dat ze geen advertenties meer willen zien over vijf onderwerpen. De functie is nu te gebruiken.
Het Deense merk SteelSeries is al 20 jaar dé koploper op het gebied van gaming-randapparatuur en accessoires.
Een samenwerking met tv-zender Fox schotelt gebruikers van Vizio-tv's reclames voor die onderin beeld komen tijdens een tv-uitzending.
Lees meer over hoe de klantreis is veranderd bij de aanschaf van een auto en hoe merken hun boodschap moeten personaliseren.