Partnerbijdrage / 14 NOVEMBER 2025, 10:38:07 Mensch werkt voor CombiwelOntwikkeling van een merkverhaal.
Carriere / 16 OKTOBER 2025, 14:00:51 Huib Koeleman vertrekt bij Orange Otters en gaat zelfstandig verderMede-oprichter van bureau voor interne communicatie begint eigen praktijk.
Partnerbijdrage / 7 OKTOBER 2025, 13:22:34 Misinformatie tegengaan als communicatieprofessionalMisinformatie pak je niet aan met feiten alleen. Ontdek hoe vertrouwen, taal en toon het verschil maken.
Partnerbijdrage / 11 AUGUSTUS 2025, 11:18:35 Recruitment is geen HR-ding meer. Het is merkstrategie.Waarom recruitment marketing niet werkt zonder performance branding
Partnerbijdrage / 22 JULI 2025, 14:06:17 Wat arbeidsmarktcommunicatie moet leren van traditionele advertising'Wie nu geen scherpe keuzes durft te maken, wordt straks weggedrukt door ruis'
Partnerbijdrage / 7 JULI 2025, 09:29:13 Internal branding in de praktijk - Wat Delta en CZ doen om medewerkers tot merkdragers te makenMerken worden steeds vaker afgerekend op wat ze doen in plaats van wat ze zeggen.
Premium Campagnes / 9 MEI 2025, 15:03:15 Transavia profileert zich als werkgever in campagne Uitgesproken LeukDe campagne wordt niet alleen in Nederland uitgerold, maar ook in andere Europese landen.
Premium Carriere / 22 APRIL 2025, 21:21:00 Communicatie bij Rijksoverheid daalt licht in omvang, de zware ingrepen komen nogWaarnemend voorzitter VoRa Wim van der Weegen over de ‘krimpkeuzes’ van communicatie bij het Rijk.
Partnerbijdrage / 15 APRIL 2025, 13:43:10 Rebranding staat of valt niet alleen met design – maar met organisatieTijdens CMO Day 2025 verkennen we wat er echt nodig is om een merktransformatie succesvol te laten landen.
Gedragsverandering / 27 MAART 2025, 12:20:30 Onbeperkt verlof: vrijheid of valkuil?Werknemers die zelf bepalen hoeveel verlof ze opnemen. Klinkt geweldig, maar werkt het?
Premium Interne communicatie / 31 JANUARI 2025, 15:09:23 Directeur corporate communicatie als bijbaan: kan dat wel?De directeur communicatie van a.s.r. vervult een dubbelfunctie. Kan dat? Betteke van Ruler, Jan Driessen & Wieneke Buurman geven hun visie.
Premium Interne communicatie / 22 DECEMBER 2024, 23:12:00 Microfoon KLM-directeur staat per ongeluk openDe cao-onderhandelingen met piloten zijn verder onder druk komen te staan na een verspreking van operationeel directeur Van Strienen.
Premium Interne communicatie / 11 DECEMBER 2024, 14:04:00 Werkgevers investeren meer in kerstpakketten door personeelstekortKerstpakketten zijn duurder en belangrijker dan ooit. Werkgevers zien het als middel om waardering te tonen en personeel te behouden.
Partnerbijdrage / 11 DECEMBER 2024, 10:06:00 Efficiënt talent aantrekken in een veranderende arbeidsmarkt"We concurreren niet alleen met elkaar op de arbeidsmarkt, we maken het elkaar onmogelijk om nog uniek te zijn."
Partnerbijdrage / 23 OKTOBER 2024, 10:42:00 Athora naar MenschOntwikkeling employer branding campagne.
Premium Gedragsverandering / 17 OKTOBER 2024, 11:26:00 Communicatie-expert Huib Koeleman over thuiswerken: 'Veel mensen hebben niet door wat ze voor een ander betekenen'Hoe kun je thuiswerken regelen? Volgens Koeleman moeten organisaties die daarmee worstelen vooral het gesprek aangaan.
Premium Data & Insights / 3 OKTOBER 2024, 18:01:00 Zo’n 90 procent van afdelingen interne communicatie gebruikt AI voor maken contentOnderzoek naar interne communicatie laat zien dat AI vaak wordt ingezet. Inmiddels is 15% van interne content met hulp ervan gemaakt.
Premium Interne communicatie / 25 SEPTEMBER 2024, 17:09:00 Cor Hospes: 'Interne communicatie moet veel meer aandacht krijgen'Keynote-sprekers van het CommunicatieCongres 2024 over de belangrijke ontwikkelingen in het vak.
Premium Interne communicatie / 19 AUGUSTUS 2024, 10:31:00 Gemeente Amsterdam verbiedt Telegram op werktelefoons ambtenarenChat-app kwam de afgelopen jaren vaak in het nieuws omdat er openlijk gehandeld wordt in drugs en vuurwapens.
Partnerbijdrage / 26 JULI 2024, 09:20:00 Van conflict naar samenwerking: waarom je PR- en marketingafdelingen elkaar nodig hebbenEen cultuur van leren en samenwerken tussen PR- en marketingafdelingen kan de reputatie van een organisatie beschermen.